سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

پارسی بلاگ تصادفی!

بنام خدا

سلام بر همه عزیزانم.

امروز موفق شدم با مسئول سایت پارسی بلاگ دات آی آر، تماس بگیرم و تلفنی با هم صحبت کردیم: آقای مصطفی امیری. مسئله ای رخ داد که اصلاً و ابداً برایم قابل پیش بینی نبود : ایشان از وجود سایتی با نام پارسی بلاگ دات کام، کلاً و به کرّات، بطور صادقانه اظهار بی اطلاعی نمود. من حتی چند بار با تاکید پرسیدم : یعنی شما واقعاً نمی دونستید همچین سایتی وجود داره و بیش از یک سال و چند ماهه که داره فعالیت می کنه؟ و ایشون باز گفتند نه!

به ایشان گفتم که برای ما مسئله ای نیست، که یک همکار جدید در خدمات وبلاگ داشته باشیم و این باعث توسعه و پیشرفت خدمات می شود، اما نام پارسی بلاگ، با توجه به پیشینه و سابقه و زحماتی که در این مدت مدید برای آن کشیده شده و اعتباری که کسب کرده ، از آن ماست و قانوناً و شرعاً ، دیگری حق فعالیت در این زمینه، با نام ما را ندارد. این مثل آنست که مثلاً کسی بیاید یک کارخانه جدید با اسم مثلاً صاایران تاسیس کند و خدمات الکترونیکی هم ارائه دهد.

البته یک مسئله هم برای من هنوز مبهم است و آن اینکه اگر واقعاً هم نمی دانستند که چنین سایتی وجود دارد، هیچوقت از خود نپرسیدند که این عبارت پارسی بلاگ، که در لوگوی مسابقه طراحی قالب است، و آنها در صفحه اصلی سایتشان آنرا گذاشته اند، از کجا آمده است؟ مشارکت پارسی بلاگ با این مسابقه با تماس جناب آقای شرفی مدیر سایت پرشین وبلاگ، و هماهنگی های لازم، انجام گرفته و لوگوی ما را هم در بنر تبلیغاتی مربوط به این مسابقه گذاشته اند. آنوقت این دوستان جدید پارسی بلاگ دات آی آر، این لوگوی تبلیغاتی را در صفحه اصلی سایتشان که پارسی بلاگ نام گرفته، گذاشته اند، بنری که لوگوی ما را در خود جای داده است! این به معنای آنست که مائیم این پارسی بلاگی که در لوگوی تبلیغاتی به چشم می خورد وگرنه گذاشتن این لوگو دلیلی نداشت. شما غیر از این برداشت می کنید؟

به هرحال خیلی خوشحال شدم و خدا را شکر کردم که گفتند مسئله کاملاً اتفاقی بوده و با قول مساعدی که جناب‏آقای امیری دادند، ان شا الله به زودی مشکل فیمابین و سوء تفاهم پیش آمده، حل خواهد شد و نیازی به پیگیری مراحل بعدی نخواهد بود.

از همه دوستانی که در این موضوع، با ما ابراز همراهی و همدردی نمودند، خصوصاً جناب آقای مهندس علیرضا شیرازی، مدیر سایت بلاگفا، و جناب آقای مهدی بوترابی از مدیران سایت پرشین بلاگ تشکر و قدردانی می کنم.

التماس دعا از همه دلهای روزه دار


پارسی بلاگ جعلی

سوء استفاده از سرویس های وبلاگ : پارسی بلاگ، اولین هدف

متاسفانه با خبر شدیم که جدیداً یک سایت جعلی با نام پارسی بلاگ و با سوء استفاده از نام و اعتبار این سرویس دهنده ایجاد شده است. این سایت که با آدرس www.ParsiBlog.IR  ایجاد شده سعی کرده از عنوان پارسی بلاگ برای جذب کاربران خود استفاده کند. بدینوسیله سرویس پارسی بلاگ اعلام می دارد که سایت یاد شده، هیچ ارتباطی با سایت www.ParsiBlog.com ندارد و جعلی است.

 

آدرس خبر در خبرگزاری ایسنا :

http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-596191

 


یاد بهاران

بنام خدا
شکر خدا، امروز وارد ما مبارک رمضان شدیم و
هوا مسیح نفس گشت و باد، نافه گشا
صمیمانه به همه شما عزیزان تبریک می گویم.
راستش من نمی دانم چه بگویم و اصلاً نمی توانم هم، اما از حافظ مدد می گیرم :
ماه شعبان مده از دست قدح، کین خورشید
از نظر تا شب عید رمضان، خواهد شد
فعلاً که این خورشید، به نیمه رسیده و سفره مهمانی اصلی گسترده شده.
در خلوت مناجات عاشقانه تان، یاد همه دلسوختگان باشید و این خسته را، هم.
یاد آور این خسته را، کین مرغ پربسته را، یاد بهاران خوشست.

در پناه حق


یه جای تاریک

بنام خدا

سلام.
دیروز بعدازظهر(جمعه) پس از مدتی مدید، تصمیم گرفتم برم سینما. فیلم شکلات بود که تازه اکران شده بود. داشتم آماده میشدم که یکی از رفقا sms زد، سایتتون ترافیکش بالاست و صفحه کامنتها نمیاد.
خیلی جدی نگرفتم، چون گهگاه تک و توک، بخاطر مشکل قالبهاشون، این پیغام خطا رو میگرفتند و اخیراً ما تمام اینگونه خطاها را رفع کرده بودیم. گفتم لابد عصرجمعه ای بعضی isp ها حراجی راه انداخته اند...
از فیلم براتون بگم. خیلی چنگی به دل نزد. سوژه های کم و بیش تکراری و انواع شگردها برای کشاندن مردم به پای گیشه. البته چند تا زخم زبون ومتلک هم نثار انقلاب و حاج آقاها کرده بود که بماند. این همه یکی از شگردهاست دیگه. ادبا گفته اند "مخالفت کن تا مشهور شوی".
وسطای فیلم به رفیقم sms زدم که بهتر شد؟ اما انگار که اون هم مثل من یه جای تاریک گیر کرده بود و جوابی نداد.خلاصه ، فیلم که تموم شد با عجله اومدم دفتر و دیدم که بـــــــلـــــــه، فقط امروز نزدیک به 1700 تا ایمیل گزارش خطا دارم....
از نوع خطای پیش آمده و پیغامها، احتمال می دادم با reset شدن سرور درست بشه،
اما، نمی دونید بر من چه گذشت، از زمانی که سرور را reset کردم و دیگر بالا نیامد که نیامد تا  حدود 16 ساعت بعد.
حالا تلفن پشت تلفن و موبایل پشت موبایل، اما این رفقای دیتاسنتری ما هم، که باید سرور را مجددا reset می کردند، انگاری مثل خودمان رفته بودند یه جای تاریک. بگذریم، تا امروز صبح شنبه حدود ساعت 5/10 که بالاخره توانستیم این سرور پرناز و ادا را بالا بیاریم.
این هم تجربه ای ناخوشایند از یه جای تاریک.
اینها را نوشتم تا بخاطر مشکلاتی که در ارائه خدمات ایجاد شده، از شما عزیزان معذرت خواهی کنم.
اما خبر جدید: داریم نسخه جدید سایت را آماده می کنیم، با امکانات غافلگیر کننده. نمی گم تا بقول رفقا سورپرایز شید.

ضمنا ما در کل سیستم یک تغییر دادیم و آن اینکه در بخش مهمانان(لینکدونی)، آنهائی که از پارسی بلاگ بوده و دارای لوگو هستند را شناسائی و آدرسشان را گذاشتیم تا نمایش صفحه کاربران زیباتر باشد. در صورت عدم تمایل می توانید خودتان آدرس لوگو را حذف کنید.

یا علی