• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : پارسي بلاگ تصادفي!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    پاسخ

    دست حق به همراهشان.

    دعاى روز دوازدهم

    اللهم زيني فيه بالستر والعفاف واسترني فيه بلباس القنوع والكفاف واحملني فيه على العدل والانصاف وآمني فيه من كل ما اخاف بعصمتك يا عصمة الخائفين.

    پروردگارا مرا در اين روز به پوشش عفت مزين كن و مرا به لباس قناعت و كفايت بپوشان و مرا به عدل و انصاف در امورم وا دار كن و از هرچه مى ترسم مرا در امان دار به عصمت خودت اى نگه دارنده خائفين.

    سلام جناب آقاي فخري . خوشحالم كه مساله تا حدودي روشن شده . اميدوارم هر چه زودتر مشكل يكنام بودن اين دو سرويس بصورت توافق آميزي حل بشه و بتونن در كنار شما و ديگران سرويس خوب ديگه اي رو به جمع سرويس هاي وبلاگ فارسي زبان اضافه كنند . پيروز و پايدار باشيد.
    سلام.هرچند گله مندم كه خداحافظيم را بي پاسخ گذاشتيد اما اومدم بگم كه خيلي براي موفقيتتون و رواني قلمهاي همه عزيزان دعا كردم.
    پاسخ

    سلام. حجتان قبول. عذر مرا بخاطر اشتغالات زياد، بپذيريد. اميد كه دعاهايتان در حق خودتان و همه عزيزان، قرين به اجابت گردد، چنانكه روز به روز هم شاهد هرچه بهتر شدن مطالب هستيم. موفق باشيد.

    سلام حاجي جون

    ببخشيد كه دير به دير ميام

    نماز روزه هات قبول ما رو هم دعا كن شايد آدم بشيم

    چه خبرا؟ ما رو نمي بيني خوش ميگذره ديگه؟أ

    راستي حاجي شبا توي اون 40 نفر اسم ما رو هم بگي راه دوري نميره

    التماس دعا

    اليس صبح بقريب

    سلام جناب مدير!

    من امروز به جمع دوستانه وصميمي پارسي بلاگ اضافه شدم.(البته به صورت مجدد)

    خواستم بپرسم چطور ميشه فاصله بين لينكها روباهم كم كرد.( قسمت لينك دوستان‏) خواهشا يه سر بزنيد.

    منتظر حضور گرم شما هستم.

    ياحق.

    مدير عزيز سلام

    اميد آنكه سلامت و موفق و ميد باشيد در پناه حضرت حق

    من يك مشكل دارم اگر ممكن است كمك كنيد و بگويد چگونه مي توانم در وبلاگم آهنگ مورد نظرم را قرار بدهم

    ياعلي ------التماس دعا

    سلام

    از ايميل شما و اقدام شما در مورد انتخاب پست عشق گوهر شادي در متون برگزيده تشكر مي كنم

    اميد وارم در مسئوليت ارزشمندي كه بر دوش داريد موفق باشيد

    قربان شما - عارف

    دعاى روز يازدهم

    اللهم حبب الي فيه الإحسان و كره الي فيه الفسوق و العصيان و حرم علي فيه السخط و النيران بعونك يا غياث المستغيثين.

    پروردگارا در اين روز به من توفيق دوست داشتن احسان به ديگران و دستگيرى خلق و دورى از گناه و درك زشتى آن را عنايت فرما و بر من حرام كن غضب و آتش خود را به كمك خود اى كمك كننده كمك خواهان.

    مدير جان سلام
    درباره اين پارسي بلاگ دات آي ار بايد بگويم که اولا تقصير خودتان بوده که حرفه اي عمل نکرديد چرا که وقتي کسي مي آيد و تشکيلات عريض و طويلي مثل پارسي بلاگ را براه مي اندازد بايد دامين هاي نزديک به نامش را هم اشغال کند و نزديک ترين دامين به شما همان نام پارسي بلاگ با پسوند دات آي آر بوده که خودتان از آن غفلت کرده بوديد.در واقع کسي به ذهنش نمي رسيد که شما اينکار را نکرده باشيد وگرنه خود من زودتر از مديران آن ميزبان دامين شما را براي خودم بر مي داشتم!!! (شوخي کردم)
    دوما يه خورده هم حقتان بود! البته نه اينکه دلم خنک شده باشد ولي وقتي از ماجرا خبردار شدم ياد آنهمه چرت و پرتي که درباره پارسي بلاگ براي شما نوشته بودم افتادم - وقتي به parsiblog.ir مراجعه کردم ديدم که هر آنچه که به شما گفته بودم در طراحي و مديريت اين سايت اعمال شده: از وبلاگهاي به روز شده وبهترين وبلاگها گرفته تا آمار و ارقام....اصلا دارم شک مي کنم که نکند اين بساط را خودتان راه انداخته باشيد!؟؟به هر حال اگر کار خودتان نيست اين بيت را زمزمه کنيد حالتان بهتر مي شود
    بسيار مني کرد و ز تقدير نترسيد........بنگر که از اين چرخ جفا پيشه چه ها خاست
    ........
    حالا اين جريان را ولش-بگذار برات بگم که براي چي مزاحمت شدم
    من قراره که يکي دوسالي آفلاين بشم يعني ممکنه که نتوانم به وبلاگهايي که توي پارسي بلاگ دارم سر بزنم - خواستم خواهش کنم که در غياب من هواي وبلاگهام رو داشته باشي -نکنه که يه موقع حذفشان کني! آخه آخرين دفعه که دو هفته آفلاين بودم و بعد از آن به چک کردن وبلاگهام پرداختم ديدم که وبلاگ انگليسي ام از پارسي بلاگ حذف شده-خدا وکيلي هواي اين چند تا وبلاگ رو داشته باش
    اسمتان را نمي دانم که بخواهم خداحافظي کنم-لاجرم اسمتان را گذاشته ام هوشنگ.خلاصه هوشنگ خان با شما به من خيلي خوش گذشت و از پاسخهايتان چند تا چيز ياد گرفتم-اميدوارم که اين مشکل اخيرتان هم يه جوري حل شود(عمرا)-اينم براي خنده آخر!
    موفق و پاينده باشي
    علي کمارجي نژاد
    پاسخ

    خدائيش!

    سلام

    طاعات و عبادات شما قبول

    براي من پيام گذاشته بوديدكه وبلاگم برنده شده است

    مي شود لطف كنيد و بگوئيد در كجا و چه برنامه اي برنده شدم

    باتشكر

    التماس دعا

    ضمن سلام خدمت شما.من مدير وبلاگ نگرشهاي پيچيده هستم .متاسفانه بدليل عدم استفاده از وبلاگم در چند ماه اخير نام كاربري را فراموش كرده ام به همين دليل سيستم رمز عبور را برايم ارسال نميكند .لطفا راهنمايي لازم را مبذول فرماييد . از مساعدت و لطف شما ممنونم.

    دعاى روز دهم

    اللهم إجعلني فيه من المتوكلين عليك و إجعلني فيه من الفائزين لديك و إجعلني فيه من المقربين إليك بإحسانك يا غاية الطالبين.

    پروردگارا در اين روز مرا از توكل كنندگان به تو واز رستگاران و نزديكان درگاهت قرار بده باحسان و عطاى خودت اى منتهاى طالبين.

    سلام وبلاگ خوبي داريد ضمنا وبلاگ "با خاطراتم در سرزمين لاله ها : هلند", در گراميداشت روز تولد لسان الغيب حافظ شيرازي ,با مطلبي در خصوص راز غربت حافظ در صحنه ادبيات جهاني بروز شد.

    دعاى روز نهم

    اللهم اجعل لي فيه نصيباً من رحمتك الواسعة و إهدني فيه لبراهينك الساطعة و خذ بناصيتي الى مرضاتك الجامعة بمحبتك يا أمل المشتاقين.

    پروردگارا، در اين روز مرا از رحمت واسعه خودت بى نصيب مفرما و مرا بواسطه دليل ها و برهانهاى روشن خود راهنمايى فرما و مرا براهى بدار كه رضاى تو در آن است بمحبت خود اى آرزوى مشتاقين

       1   2      >