سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

پارسی بلاگ تصادفی!

بنام خدا

سلام بر همه عزیزانم.

امروز موفق شدم با مسئول سایت پارسی بلاگ دات آی آر، تماس بگیرم و تلفنی با هم صحبت کردیم: آقای مصطفی امیری. مسئله ای رخ داد که اصلاً و ابداً برایم قابل پیش بینی نبود : ایشان از وجود سایتی با نام پارسی بلاگ دات کام، کلاً و به کرّات، بطور صادقانه اظهار بی اطلاعی نمود. من حتی چند بار با تاکید پرسیدم : یعنی شما واقعاً نمی دونستید همچین سایتی وجود داره و بیش از یک سال و چند ماهه که داره فعالیت می کنه؟ و ایشون باز گفتند نه!

به ایشان گفتم که برای ما مسئله ای نیست، که یک همکار جدید در خدمات وبلاگ داشته باشیم و این باعث توسعه و پیشرفت خدمات می شود، اما نام پارسی بلاگ، با توجه به پیشینه و سابقه و زحماتی که در این مدت مدید برای آن کشیده شده و اعتباری که کسب کرده ، از آن ماست و قانوناً و شرعاً ، دیگری حق فعالیت در این زمینه، با نام ما را ندارد. این مثل آنست که مثلاً کسی بیاید یک کارخانه جدید با اسم مثلاً صاایران تاسیس کند و خدمات الکترونیکی هم ارائه دهد.

البته یک مسئله هم برای من هنوز مبهم است و آن اینکه اگر واقعاً هم نمی دانستند که چنین سایتی وجود دارد، هیچوقت از خود نپرسیدند که این عبارت پارسی بلاگ، که در لوگوی مسابقه طراحی قالب است، و آنها در صفحه اصلی سایتشان آنرا گذاشته اند، از کجا آمده است؟ مشارکت پارسی بلاگ با این مسابقه با تماس جناب آقای شرفی مدیر سایت پرشین وبلاگ، و هماهنگی های لازم، انجام گرفته و لوگوی ما را هم در بنر تبلیغاتی مربوط به این مسابقه گذاشته اند. آنوقت این دوستان جدید پارسی بلاگ دات آی آر، این لوگوی تبلیغاتی را در صفحه اصلی سایتشان که پارسی بلاگ نام گرفته، گذاشته اند، بنری که لوگوی ما را در خود جای داده است! این به معنای آنست که مائیم این پارسی بلاگی که در لوگوی تبلیغاتی به چشم می خورد وگرنه گذاشتن این لوگو دلیلی نداشت. شما غیر از این برداشت می کنید؟

به هرحال خیلی خوشحال شدم و خدا را شکر کردم که گفتند مسئله کاملاً اتفاقی بوده و با قول مساعدی که جناب‏آقای امیری دادند، ان شا الله به زودی مشکل فیمابین و سوء تفاهم پیش آمده، حل خواهد شد و نیازی به پیگیری مراحل بعدی نخواهد بود.

از همه دوستانی که در این موضوع، با ما ابراز همراهی و همدردی نمودند، خصوصاً جناب آقای مهندس علیرضا شیرازی، مدیر سایت بلاگفا، و جناب آقای مهدی بوترابی از مدیران سایت پرشین بلاگ تشکر و قدردانی می کنم.

التماس دعا از همه دلهای روزه دار