• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : نامجو و جسارت به كلام خدا
  • نظرات : 17 خصوصي ، 119 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     

    اختيار داريد. شما نه ظاهربينيد و نه سطحي(!) منتهاي مراتب اين اگر بدعته(كه به سخن شما هست و خود جاي بحثه) بايد گفت كه از اين دست بدعتها، عزيز دل برادر(!)، تازگي نداره. اين دست اعمال توسط برخي مداحان جاهل آنقدر اجرا شده و كسي جلوشونو نگرفته كه حد نداره. كارهايي كه تنها فرقشون با راك اندرول نوع مطالبي هست كه بيان مي كنند!! براي خفه كردن نطفه كمي دير وارد عمل نشدين؟!! شما نطفرو اشتباه گرفتين برادر.

    در ثاني مگه شما براي چندتا مداح درخواست شكايت و لشكركشي(!) كردين كه حالا زورتون به نامجو رسيده؟! هر چند شما اينقدر از اخبار دوريد كه اتفاقي رو در يكسال و اندي پيش تازه مطلع شدين.

    در هر حال اين جوابيه نامجو هست در سايت شخصيش

    پاسخ

    باز مسائل را مخلوط کرديد. پيگيري اين مطالب با هم هيچ منافاتي ندارد. دور بودن از اخبار هم امري نسبي است و طبيعي است که بعضي مسائل دير به گوش آدم برسد، اما همه اينها دليل بر واکنش نشان ندادن نمي شود. ضمنا اين يک پاراگراف اقاي نامجو هم نشد جوابيه. مسئله قضائي است و ارتکاب جرم. جوابيه دردي دوا نمي کند. ايشان بايد محاکمه شود.
    مدير جان بجاي كنايه زدن و خط و نشون كشيدن براي ما به عمق قضيه فكر كنين. شما مي‏تونين مسائل مهمتري رو به چالش بكشيد. حكايت شما حكايت اون شخصيه كه به شريعتي نامه نوشته و دراومده بود كه من مدتها مي‏نشينم و فكر مي‏كنم كه آدم و حوا چطور بچه‏هاشون ناقص نشدن! دكترم در جواب گفته بود يعني واقعا مشكل امروز ما اينه كه شما نشستي براش اينهمه فكر كرديو دنبال جواب بودي؟! منم به شما مي‏گم كه واقعا مشكل امروز ما اين هست كه نامجو چرا اينطوري قرآن مي‏خونه. شما بيا برو جلوي علم‏الهدي رو بگير كه اينقدر گاف نده بقيش با ما جوونا. خودمون كشورمونو مي‏سازيم. شما كه نتونستين بعد 25 سال كار فرهنگي سروساموني به وضع جوونا بدين و بهتر كه نشد هيچ، الان با انواع مواد مخدر سرو كله مي‏زنن. كار رو به جوونا بسپارين و اينقدر كليشه‏اي برخورد نكنين.
    پاسخ

    سلام. عزيز دل برادر! قبلاً هم خدمتتون عرض کردم. منطقيين ميگن اثبات شي نفي ماعدا نميکنه. گيرم همه فرمايشات شما در باب مشکلات بزرگ و بزرگتر درست، اما دليل نميشه به اين دليل، مشکلات ديگر هر چند به زعم شما کوچک فراموش بشه. ازون گذشته، از کجا مي دونيد توجه و پرداختن من و امثال من به ديگر مشکلات هم بيشتر از اين موضوع نبوده؟ هر کس در هر مقطع زماني بسته به توان و موقعيت و ظرفيت خودش تلاش ميکنه. در برخي مسائل که گفتيد و بسياري معضلات ديگر بند با شما همدرد هستم و خون دل ميخورم اما مشکل کار نامجو هم کوچک نيست. خوب ميدانيد که اين کار او، حرکتي عادي و در راستاي هنر و پژوهش نيست، هر کس اينطور بينديشد بي گمان بر مسائل کلان جامعه اشراف ندارد. اين حرکت، خواسته ويا ناخواسته، بدعتي خطرناک است که در آينده ميتواند منشا بسياري از حرمت شکني ها شود و بايد در نطفه خفه گردد. مهم نيست که از نامجو سرزده يا هرکس ديگر و يا با قصد حرمت شکني بوده بوده يا بدون قصد.شما هم اينقدر ما رو ظاهر بين و سطحي تصور نکنيد. موفق باشيد.

    هميشه براي من اين نکته خيلي جالب بود که چرا اصل و ريشه فراموش شده ولي به جزئيات هميشه توجه شده درسته حافظ و مولاناي رومي فرهنگ ما هستن ولي چه چيز بالاتر و عظيم تر از قرآن و پيامبر (ص) . چرا وقتي به رسول خدا در دانمارک با اون وقاحت توهين شد کسي جوابي به اين سنگيني نداد چرا به حافظ توهين شد همه قد علم کردن واقعا بايد تاسف خورد اما من خودم عاشق محسن نامجو و سبک تلفيقي اون هستم با اين وجود آهنگي که آيه اي از قرآن در اون نقش داشت رو از کامپيوتر حذف و برخورد جدي با اين امر داشتم درسته که من طرفدار اين خواننده هستم ولي اين اجازه رو به احدي نميدم تا بخواد قرآن و خداي منو به تمسخر بگيره بازم تاکيد مي کنم به اصل و ريشه بايد بيشتر توجه بشه تا حافظ و مولانا . اصل و ريشه قرآن و خداست . حافظ و مولانا فرهنگ ماست . هر دو مقدسه نه اينکه به مولانا بيشتر از قرآن توجه بشه با تشکر : کسي شايد خدا

    پاسخ

    سلام. شاعر فرمود : جهان چون چشم و خط و خال و ابروست/ که هرچيزي به جاي خويش نيکوست...

    آقا سلام عليكم مثل اينكه دوستان زنگ زدن و دعوتتون كردند. اما باز جهت يادآوري :

    مجمع عمومي و انتخابات شوراي مرکزي «مجمع وبلاگ نويسان مسلمان»، پنجشنبه ? شهريور ماه ?? از ساعت ?? تا ?? در فرهنگسراي رسانه برگزار مي‌شود.

    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=15754

    سلام
    منتظر بودم تا بعد از اونکه يه مردک عوضي مداحي رو با ساز و آواز ميخوند يه روزي هم نوبت قرآن برسه . تازه اينم به نحوي که انگار قرآن کتاب جوکه ...

    مشكل از آنجا نشئت مي گيرد كه در صورت گرفتاريم.

    هميشه هر جا طرحي نو،سبكي نو به پا مي خيزد ،همه بي آنكه بيانديشند شروع به خرده گيري مي كنند. اگر ذره اي با تامل به آهنگ ها گوش كرده بوديد عمق معنا را در هياهوي آهنگ باز مي يافتيد.آنجا كه دل شيدا مي شود آهنگ اوج مي گيرد.

    در ضمن به نظرم منظور نامجو وقتي مي گويد:موسيقي ايراني را با شعر جوري تلفيق کنيد که شعر از معنا تهي شود

    يعني از راه زيبايي هاي آوايي شعر را حس كنيم .همانگونه كه مي توان به جاي اينكه يك عكس را ديد به آهنگ آن گوش سپرد.باور نداريد تحقيق جديد محققان را ببينيد.

    + بانو 
    من هم جز تاسف حس ديگه اي نسبت به شما و نوشته تون ندارم.
    اگه قبول ندارين يک راي گيري بکنين ببينيد از اين نوشته ي غرض ورز و بي محتواي شما مردم بيشتر ياد خدا افتادن يا اونچه که هنرمند خلاق عزيزمون آقاي نامجو خونده؟
    شما ازونايي هستي که که دينت سلکشنه و هر چي خوشت بياد رو بر مي داري.تا الان که به قول شما کسي قرآن رو مسخره نکرده بود خيلي بهش عمل ميشد و همه .چي درست بود؟يکم چشم دلت رو باز کن برادر من .
    تا کي مي خواين خدارو از راه نا رسيده ي خودتون جستجو کنين؟ميليون ميليون ميليون ...راه هست براي عاشقي با خدا.خدا معشوق تر از ازونه که با راه خشک و دل بسته بتوني باهاش مغازله کني.دل به درياي عاشقي بزن برادر من.خودتو ازين قيدها رها کن.عاشقي کن.عاشقي کن.عاشقي


    پاسخ

    نظري ندارم. فقط عمومي ميکنم همه ببينند و بدانند که چه نظرات جورواجور و دور از موضوعي براي ما و اين نوشته ميرسه.

    درود

    خيالتان راحت شد؟! تماشا كنيد!!!

    پاسخ

    سلام. تازه کجاشو ديديد؟ اين اول کاره.

    درود بر شما و بر بندگان شايسته ي خدا

    جناب آقاي فخري سلام عليكم

    آيا قرار دادن كدي كه از بالا آمدن پيام تبليغي در هنگام باز شدن وبلاگهاي پارسي بلاگ جلوگيري مي كند از لحاظ شرعي اشكال دارد؟

    در صورتي كه هزينه هاي پارسي بلاگ كاملا برعهده ي بخش خصوصي باشد جواب مشخص است چون از راه تبليغات بايد درامدي براي دست اندركاران راه اندازي و نگهداري سايت ايجاد شود و در واقع هزينه ي هاستي كه در اختيار ماست همين ميزباني تبليغات است و حذف تبليغات اشكال دارد.

    ولي اگر شما از نهادهاي فرهنگي دولتي و يا غير دولتي بودجه اي براي اداره ي سايت و نشر فرهنگ دريافت مي كنيد،جريان متفاوت شده و بلاگرها حق دارند كه وجود يا عدم وجود تبليغ در بالاي وبلاگ خود را تعيين كنند.

    بدرود

    پاسخ

    سلام. با تشکر از شما و دقت نظرتان، پارسي بلاگ هيچ بودجه اي از نهاد فرهنگي و غيرفرهنگي دولتي و يا خصوصي دريافت نمي کند و هزينه ها کاملاً شخصي است. جزاکم الله خيرا. موفق باشيد.
    + پيام 

    مسئله اي كه در اينجا مطرح است نگاه تك بعدي نگارنده و قضاوت با ذهنيات خود در مورد ِ اين كار است،‏ حال اگر شما يك مسلمان هستيد مثل خيل ديگر هموطنان و قران را كتابي خاص ورود به حريمش رو خط قرمز و... ميدونيد نامجو هم بايد هم اعتقاد با شما باشد؟ در اصل نامجو در خود مصاحبه اش اين گونه ميگويد كه پس از تحقيق پي برده است حافظ خود در شعر خود از اين آيه الهام گرفته است و معني اش را مناسب و همراه با آهنگ ديده و چون اعتقادات بسته ي ديني شما را نداشته، بدون در نظر گرفتن سخت گيرهاي شما آن را در كار گذاشته.

    اما من خودم هم باشم به همين صورت قران را نقد ميكنم با آهنگ! فضاي عقده وار قران، نياز به پرستش، بيم دادن با ترس و عذاب دادن در صورت نپرستيدن و... تماما نكاتي هست كه تو قران ها بار ها تكرار شده و با موسيقي امكان اين هست كه با ايجاد فضا سازي مطلوبي آن را به نقد و سخره كشيد، شرمنده كه پيش از اين كار كسي از شما اجازه نميگيرد.

    اما در مورد اين كار در واقع اطمينان كامل دارم كه قبل از اين كه ايشان شهرتي به دست بياورند اين كار را ضبط كردند و براي فعاليت فعلي ايشان نيست.

    ولي به هر حال اين كار يكي از كارهاي خوب آقاي نامجو بود كه اطمينان خاطر دارم خودش و باقي طرفدارنش همچنان بابت اين كار از خود رضايت دارند و احساس پشيماني هم نمي كنند.

    راستي شما كه از صفت بي و بند باري كنار بي دين استفاده ميكنيد البت لايق جواب گرفتن نيستيد و نميدانم براي چه چيزي در حال انتقاد هستيد كاري كه خودتان به آن متهميد، ولي مثلا خوب است بگويم، حتي احمق ها و دين دار ها هم شعور دارند، ‏مثلا همين محمد هم همين طور بود فلان كار يا بهمان كار را كرد و...

    پس اول پيشنهاد ميكنم برو دستي به سر و روي افكار خودت بكش و هر وقت ياد گرفتي چه گونه حريم ها را رعايت كني بيا براي بقيه موعظه كن.

    پاسخ

    نظري ندارم. فقط عمومي ميکنم همه ببينند و بدانند که چه نظرات جورواجور و دور از موضوعي براي ما و اين نوشته ميرسه.

    درود

    .

    تلاش كردم اما نشد كه بشنوم چه خوانده.

    اگر اينجور كه گفته ايد باشد كه ...

    نمي دانم ديگر كمي خسته ام از اين ها...

    من اينجا تازه واردم. اما از دهم اسفند سال پيش به نشاني ديگري تارنما داشتم و مي نوشتم. به سبب کارهايي از همين دست بهتر ديدم که درجاي ديگري به کارم ادامه دهم.

    اگر زمان داشتيد خوشحال مي شوم در اين آدرس: www.mnikzad.blogfa.com سبب اين کارم را بخوانيد و سپس در نشاني جديدم که از سمانه ي شما گرفته ام پيامهايي که برايم گذاشته اند را بخوانيد. به اين اميد که روزگار بهتري داشته باشيم. پاک و ديندار..

    شاد و خوشبخت باشيد

    سلام به مدير مدبر

    آقا من ميگم زياد دلتون براي خدا نسوزه!

    شايد اين حرفم بد به نظر بياد ولي اين منطقيه

    آه داره روزگار به سر ميرسه

    چه زود دير شد!

    راستي منو يادتون مياد خفن سرا!

    كه تبديل شد كفن سرا

    راستي من يكي دوبار خودكشي كردم

    اي حال داد كه نگو

    يه بارم مردم و وحشت رو به معناي واقعي فهميدم

    آه چقدر سخته مجازات با طناب اعدام

    وقتي حلقوم رو فشار ميده نزديكه محتويات انسان از دهانش بياد بيرون

    كم كم داريم به لحظه ظهور يعني سخن گفتن دو سخنگوي خداوند در مكاشفات نزديك ميشويم

    هاها چه حالي ميده مجازات ستمگر جماعت!

    اونم با شمشيرهاي خداوندي

    آه خداي من به من چه وعده نيكويي دادي!

    راستي هر كس فهميد نام وبلاگم چيه من خيلي مخلصشم

    سلامت باشيد

    خدا لعنتش كنه بيخيال با اجازه شما ميخوام از جست و جوي سكس در اينترنت بنويسم

    آمار و ارقام هستش البته اگه دوباره وبم رو نبنديد لطفا بگيد بنويسم يا نه؟

    پاسخ

    سلام. رعايت قوانين سايت ملاک هميشگي ماست. موفق باشيد.

    به نام خدا

    سلام عليكم

    سرورم، من كه به اين نتيجه رسيده ام، نبايد يادداشت هاي توهين آميز را عمومي كرد. دل خوانده را مجروح مي كند و فضاي وبلاگ را مسموم مي سازد. تلقي من اين است كه عمومي كردن فحاشي ها و اهانت ها تشييع فاحشه(عمل زشت) است و حرام.

    اگر كسي انتقاد صحيحي كرده است، عمومي شود و گرنه عمومي نشود. بگذار بگويند فلاني ظرفيت ندارد.

    بسياري از كساني كه انتقاد كرده اند، از محتواي آيات و لحن شايسته قرائت قرآن كه در روايات مورد تأكيد قرار گرفته است، بي خبرند. اين آقايان توجه ندارند كه نامجو با كار خود تلوحيا خدا و جبرئيل را ديو وحشت معرفي كرده است. آنان توجه ندارند كه نامجو با لحن قرائتي كه انتخاب كرده و پارازيت هايي كه در موسيقي خودش نهاده آيات قرآن را به سخريه گرفته است.

    در پناه حق باشيد.

    + بهزاد 
    نه خدايــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي كجاي كاراي نامجو توهين يا دهن كجي به قران و مقدسات شده؟؟يه كم اپ ديت باشيد لطفا..از لحاظ مغزي
    پاسخ

    نظري ندارم. فقط عمومي ميکنم همه ببينند و بدانند که چه نظرات جورواجور و دور از موضوعي براي ما و اين نوشته ميرسه.
     <      1   2   3   4   5    >>    >