• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : نامجو و جسارت به كلام خدا
  • نظرات : 17 خصوصي ، 119 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + پيام 

    مسئله اي كه در اينجا مطرح است نگاه تك بعدي نگارنده و قضاوت با ذهنيات خود در مورد ِ اين كار است،‏ حال اگر شما يك مسلمان هستيد مثل خيل ديگر هموطنان و قران را كتابي خاص ورود به حريمش رو خط قرمز و... ميدونيد نامجو هم بايد هم اعتقاد با شما باشد؟ در اصل نامجو در خود مصاحبه اش اين گونه ميگويد كه پس از تحقيق پي برده است حافظ خود در شعر خود از اين آيه الهام گرفته است و معني اش را مناسب و همراه با آهنگ ديده و چون اعتقادات بسته ي ديني شما را نداشته، بدون در نظر گرفتن سخت گيرهاي شما آن را در كار گذاشته.

    اما من خودم هم باشم به همين صورت قران را نقد ميكنم با آهنگ! فضاي عقده وار قران، نياز به پرستش، بيم دادن با ترس و عذاب دادن در صورت نپرستيدن و... تماما نكاتي هست كه تو قران ها بار ها تكرار شده و با موسيقي امكان اين هست كه با ايجاد فضا سازي مطلوبي آن را به نقد و سخره كشيد، شرمنده كه پيش از اين كار كسي از شما اجازه نميگيرد.

    اما در مورد اين كار در واقع اطمينان كامل دارم كه قبل از اين كه ايشان شهرتي به دست بياورند اين كار را ضبط كردند و براي فعاليت فعلي ايشان نيست.

    ولي به هر حال اين كار يكي از كارهاي خوب آقاي نامجو بود كه اطمينان خاطر دارم خودش و باقي طرفدارنش همچنان بابت اين كار از خود رضايت دارند و احساس پشيماني هم نمي كنند.

    راستي شما كه از صفت بي و بند باري كنار بي دين استفاده ميكنيد البت لايق جواب گرفتن نيستيد و نميدانم براي چه چيزي در حال انتقاد هستيد كاري كه خودتان به آن متهميد، ولي مثلا خوب است بگويم، حتي احمق ها و دين دار ها هم شعور دارند، ‏مثلا همين محمد هم همين طور بود فلان كار يا بهمان كار را كرد و...

    پس اول پيشنهاد ميكنم برو دستي به سر و روي افكار خودت بكش و هر وقت ياد گرفتي چه گونه حريم ها را رعايت كني بيا براي بقيه موعظه كن.

    پاسخ

    نظري ندارم. فقط عمومي ميکنم همه ببينند و بدانند که چه نظرات جورواجور و دور از موضوعي براي ما و اين نوشته ميرسه.