• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : نامجو و جسارت به كلام خدا
  • نظرات : 17 خصوصي ، 119 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + رضا 
    ميگم شما انقدر بيكاري كه گير دادي به يه هنرمند و مي خواهي اعدامش كني ؟

    مرد حسابي برو به مشكلات ديگه فكر كن داريم تو بدبختي غرق ميشيم
    خوش به حالت والا خيلي بي غمي


    با سلام خدمت شما آقاي فخري

    چون فايل ترانه نامجوي ملعون براي دانلود براي من خراب بود من قسمتهاي موهن اون رو در اينجا آژلود كردم كه هم حجمش پايين باشه و هم حوصله دوستان با چيزهاي اضافي اين ترانه سر نره تا بيشتر به عمق فاجعه توجهشون جلب بشه.در صورت تمايل در پست قرارش بديد.

    با تشكر از شما برادر غيرتمند و عزيز

    لينك فايل

    http://tools20.persiangig.com/audio/naamju-sheytani.mp3

    سلام . كامل بود . منطقي و البته كاش گوش شنوايي باشد . ارادت .....

    سلام...

    اين آهنگو نشنيده بودم....كاش ميشد از خودشون پرسيد هدف از خوندن يه همچين آهنگي چيه؟

    البته من كليپهاي زيادي شنيدم كه اذان و آيه هاي قرآن تووش داره منتها نه با اين لحن و لهجه...

    اينا گذشتن از خط قرمز هم نيست...شايد خط قرمزي وجود نداشته باشه، ولي اعتقاد و آئيين و تفكر كه هست...

    تعجب من از آقايونيه كه نشستن و همينطور مجوز صادر ميكنن!!!وقتي با شعرهاي آسمانيه حافظ اينكارو ميكنن و هيچكس هيچي نميگه ، بعدش نوبت قرآنِ ديگه... ميترسم اينجوري پيش بره فردا آيه هاي متبرك رو با گيتار و موسيقيه پاپ و جاز و...قاطي كنن و بگن خللللللللللللاقيت جووناي ماست كه گل كرده!!!!!

    افتضاحه افتضاح!!!

    + جوان ايراني 

    الان ساير نظرات رو نگاهي گذرا کردم ديدم يه پاسخ تکراري به برخي که با شما هم عقيده نبودند دادين با اين مضمون:نظري ندارم. فقط عمومي ميکنم همه ببينند و بدانند که چه نظرات جورواجور و دور از موضوعي براي ما و اين نوشته ميرسه.

    لطفا براي بنده اين پاسخ را نذاريد چرا كه اكنون پاسخ شما را خواندم و براي شما زحمت ميشه مجددا آن پاسخ را كپي - پيست بفرمائيد و نيز بيشتر ملتفت شدم كه شما از چه نوع انسانهايي هستيد انحصار طلب ترين افرادي كه در دهه 60 مي شناختيم اما اكنون با نقاب و چهره ديگري ظاهر شدند

    خداوند همه مان راه هدايت كند و بيشتر از همه كساني را كه بر ما حكومت ميرانند و نيز اطرافيانشان را

    والسلام

    پاسخ

    ممنون از دعاي خير شما. الهي آمين.
    + جوان ايراني 

    آقاي محترم بنده اين قطعه را گوش دادم واقعا در كجاي اين قطعه اهانتي به قرآن شده ؟ آيا به صرف موزيكال خواندن بايد آن را تمسخر قرآن تلقي كرد ؟؟ مگر تواشيح خود نوعي موزيكال خواندن نيست مگر تغيير آهنگ و صوت يك قاري خود نوعي موزيكال خواندن نيست ؟؟؟

    براي چه و به چه حقي به خود جسارت ميدهيد براي يك جوان ايراني دردسر ايجاد كنيد ؟ اصلا عجيب نيست در اين حكومت و حتي جامعه فاشيستي خانم هنرمندي به اسم گلشيفته فراهاني به جرم !! بازي در يك فيلم هاليوودي كه مطلقا صحنه هاي غير اخلاقي نيز نداشته از حقوق شهروندي محروم و ممنوع الخروج بشه

    پايه هاي فكري شما آقايان به گونه اي ريخته شده كه تنگ نظري نخستين شاخصه آن است به فكر دنياي ديگر خود باشيد دوست محترم

    خدانگهدار

    پاسخ

    سلام. بند آخر پي نوشت را ملاحظه بفرمائيد. موفق باشيد.

    درود

    در اين چند روز كمي درباره ي كار ايشان پرس و جو كردم... خيلي ناراحت كننده است. اميدوارم با تلاش هايي اينچنين دست كم جلوي كارهاي در راه گرفته شود.

    نبايد فراموش كرد كه ايشان از جمله كساني بودند كه به موسيقي زيرزميني بنام بودند. و پشتيباني صدا و سيما از ايشان در سپردن تيترا پاياني چند سريال و سپس پشتيباني حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي وزارت ارشاد اسلامي در نشر آلبوم ايشان بنام ترنج زمينه ساز كسب جايگاهي جداي موسيقي زيرزميني براي ايشان بود.

    شايسته است كه كار ايشان هم فراموش نشود.

    شاد و خوشبخت باشيد و

    سربلند

    + احسان 

    سلام؛‏

    عزيز جان. داستاني از دختر يكي از آشنايان نوشته بودي. اين جريان( رفتن كساني كه سرشان به تن شان مي ارزد) تازماني كه امثال شما،‏هستيد،‏و در قدرت هستيد،‏و راجع به امثال اين نامجو،‏اينطوري فكر مي كنيد،‏ادامه دارد. خيلي غصه نخور لطفا

    درود بر شما و بر بندگان شايسته ي خدا
    در جواب آقاي گيلك بايد بگويم كه گرچه نامجو به قول شما فرد خوبيست و کارهاي خوبي هم انجام داده.. ولي اين دليل نمي شود که اگر کار اشتباهي از او سر زد هم از او طرفداري کنيد.. در اين مورد اگر استفاده از ساز در قرائت قران را هم در نظر نگيريم، نحوه ي اجراي قرائت مذکور از قرآن که بيشتر شبيه به اجراي موسيقي هاي شيطان پرستان است خود جاي بحث دارد.. حال اگر قصد توجيه باشد، آيا نمي شود گفت: ايشان قصد جذب شيطان پرستان به دين اسلام را دارند به همين خاطر با سبك خودشان آيات را تلاوت نموده اند..

    به هر حال ايشان و هر كسي كه چنين كارهايي را انجام بدهند مجرمند، چه آگاهانه و براي كسب شهرت چنين كارهايي را انجام داده باشند و چه نا آگاهانه و از روي جهالت...

    بدرود

    + ... 
    مسخره است ! قرآن رو هم مالِ خودتون کردين !
    دلم مي خواهد مدير جان اما: داد و بيداد كه در محفل ما رندي نيست/كه برش شكوه برم داد ز بيداد كشم

    اصلا مدير جان بيا نامجو را دار بزنيم! خيلي باحاله‏ها!!

    برادر من اين بازي از وبلاگ شما شروع شد. شما الان شديد علت محاكمه نامجو. مثل اينكه در مورد اين خبر (چون اطلاع در مورد اخبار نسبيست!) خودتون هم خبر نداريد!! اگر اينطور هست و خيلي راست ميگيد و احساس مي كنيد كه بدعت‌ها كيلو كيلو داره وارد دين ميشه بيايد بر ضد آقايان «سيب سرخي»، «هلالي» و كليه اعضاي هيأت ديوانگان حسين هم طرح شكايت كنيد.

    من منتظر پستتون براي نقد اين آقايون هم هستم. از همين امروز. اما اگر اينكاري رو كه براي نامجو كرديد براي اونها نكنيد اونوقت چه جوابي داريد؟!

    قسم مي‌خورم اگر اينكار را نكنيد سر همين قضيه در وب خود بنويسم و اجماع جمعي وبلاگ نويسان را بگيرم: تا سيه روي شود هركه در او غش باشد!

    پاسخ

    سلام. جناب گيلک، عرض کردم که هر چيزي در جاي خود. بدعت ها هميشه در حال ورود بوده و چيز جديدي هم نيست. هميشه هم افرادي بوده اند که در مقابل آنها واکنش نشان دهند. با نامبردگان هم در جاي خود برخوردهائي انجام گرفته و ميگيرد. شما هم ظاهراً مثل من فقط اخبار آنطرفي تان به روز است که خبر نداريد چه سروصداهائي در مورد اينها شده و ميشود و گاه به جاهاي باريک هم کشيده شده است. در مورد نامبردگان، اين بار شما چرا دعوي شکايت نمي کنيد؟ کاري ندارد. دوپاراگراف شکايت خطاب به قاضي مرتضوي. من نقد زياد دارم، پست قبلي مرا ببينيد که طرف خطابم از همان قماشند که شما اينقدر مشتاقيد به تازيانه نقد من نواخته شوند و براي آن هم مورد شماتت و سرزنش بسياري قرارگرفتم، چون شما و دوستانتان، اما چه باک. مطمئن باشيد که جناب نامجو آخرين نخواهد بود، چنانکه اولين هم نبوده.
    + خواننده 
    برادر ظرفت رو بزرگتر بگير تا آواي تازه هم جا بشه. ايراد از نوا نيست ايراد از کوچيکي ظرف شماست.
    پاسخ

    عجب ظرفي داريد که از حرمت شکني کلام خدا هم پر نمي شود.
    + rrkh 
    سلام

    چطور وقتي مداحان قرآن رو با اون ارجيفي که در مورد ملا حسين(درود خدا بر او باد) قاطي مي کنند هيچي نمي گيد؟
    حال که پاي ساز در ميان اومد انقلابي شديد.
    نمي شه که.

    ميشه؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام. من ايشان را نمي شناسم. مسئله ساز از نوع اجرا جداست. فعلاً مشکل اصلي در نوع و سبک اجراست. در نوشته هم اشاره کرده ام.

    درود بر شما و بر بندگان شايسته ي خدا

    برادر جان

    نخست: متاسفانه اين مشكل مشكلي تاريخيست و اگر توجه بفرماييد مي بينيد كه بعد از سروده شدن شعر معروف موسي و شبان و اين بيتهاي معروف :

    هيچ آدابي و ترتيبي مجو .. هرچه مي خواهد دل تنكت بگو

    و..به كسي كاري نداشته باش:

    تو براي وصل كردن آمدي.. ني براي فصل كردن آمدي

    و.. ما درون را بنگريم و حال را .. ني برون را بنگريم و قال را

    خود مولانا هم باورش شده بود كه هر چه مي خواهد بايد بگويد و به همين خاطراست كه در بين علما و عرفاي بعد از مولانا در مورد خود شخص ايشان هم بحث و جدل وجود داشته.

    و بعدها ادعاي بعضيهاكه گفتنند ما صراطهاي مستقيم داريم نه يك صراط نيز از همين اشعار نشأت گرفت.

    دويم : دير زمانيست كه با مداحيهاي مشكل دار برخورد مي شود و اگر در جريان باشيد اين سبك و سياق در مداحي مورد اقبال مردم هم نبوده و هم اكنون به حد اقل رسيده.

    سيم: كليات موسيقي كه هنوز علماي تراز اول هم در مورد آن نظريات واضح و كامل ارايه نمي دهند يك موضوع پيچيده ايست كه در جاي خود جاي بسي جدل و مباحثه دارد و در اينجا نمي توان در مورد آن صحبتي كامل به ميان آورد ولي اين را ميتوان گفت كه استفاده از ساز و غنا در مورد آيات قرآن و اهل بيت بنا بر روايات مختلف(در كتاب گناهان كبيره مطالعه بفرماييد) جايز نيست و اگر كه سبب تمسخر و يا تحريف آيات شود كه ديگر جاي شكي در حرمت آن باقي نمي ماند.

    چهارم: از دوستاني كه بعضا از اين سبك طرفداري نموده اند تقاضا دارم كه به صرف علاقه مند بودن به يك خواننده و يا مشكل داشتن با عقايد آقاي فخري، جدل با سخن حق نكنند.

    پنجم :به جهت پراكنده گويي پوزش مي خواهم .. براي ما هم دعا كنيد ، شايد به راه راست منحرف شويم.

    بدرود

     <      1   2   3   4   5    >>    >