• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : نامجو و جسارت به كلام خدا
  • نظرات : 17 خصوصي ، 119 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اصلا مدير جان بيا نامجو را دار بزنيم! خيلي باحاله‏ها!!

    برادر من اين بازي از وبلاگ شما شروع شد. شما الان شديد علت محاكمه نامجو. مثل اينكه در مورد اين خبر (چون اطلاع در مورد اخبار نسبيست!) خودتون هم خبر نداريد!! اگر اينطور هست و خيلي راست ميگيد و احساس مي كنيد كه بدعت‌ها كيلو كيلو داره وارد دين ميشه بيايد بر ضد آقايان «سيب سرخي»، «هلالي» و كليه اعضاي هيأت ديوانگان حسين هم طرح شكايت كنيد.

    من منتظر پستتون براي نقد اين آقايون هم هستم. از همين امروز. اما اگر اينكاري رو كه براي نامجو كرديد براي اونها نكنيد اونوقت چه جوابي داريد؟!

    قسم مي‌خورم اگر اينكار را نكنيد سر همين قضيه در وب خود بنويسم و اجماع جمعي وبلاگ نويسان را بگيرم: تا سيه روي شود هركه در او غش باشد!

    پاسخ

    سلام. جناب گيلک، عرض کردم که هر چيزي در جاي خود. بدعت ها هميشه در حال ورود بوده و چيز جديدي هم نيست. هميشه هم افرادي بوده اند که در مقابل آنها واکنش نشان دهند. با نامبردگان هم در جاي خود برخوردهائي انجام گرفته و ميگيرد. شما هم ظاهراً مثل من فقط اخبار آنطرفي تان به روز است که خبر نداريد چه سروصداهائي در مورد اينها شده و ميشود و گاه به جاهاي باريک هم کشيده شده است. در مورد نامبردگان، اين بار شما چرا دعوي شکايت نمي کنيد؟ کاري ندارد. دوپاراگراف شکايت خطاب به قاضي مرتضوي. من نقد زياد دارم، پست قبلي مرا ببينيد که طرف خطابم از همان قماشند که شما اينقدر مشتاقيد به تازيانه نقد من نواخته شوند و براي آن هم مورد شماتت و سرزنش بسياري قرارگرفتم، چون شما و دوستانتان، اما چه باک. مطمئن باشيد که جناب نامجو آخرين نخواهد بود، چنانکه اولين هم نبوده.