سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

بهانه ای برای دوستی...

بنام خدا

سلام بر همه عزیزان.
دیشب بیش از نیم ساعت تلفنی با جناب آقای مصطفی امیری صحبت کردم. ایشان هنوز هم اصرار داشتند که هیچگونه عمدی در کار نبوده و بدون هیچگونه اطلاع قبلی اقدام به راه اندازی سایت پارسی بلاگ دات آی آر نموده اند. بنر تبلیغ طراحی قالب هم توسط یکی دیگر از دوستانشان در سایت گذاشته شده و آنها به لوگوی پارسی بلاگ در آن، توجه نداشته اند.
من هم متقاعد شدم که ایشان و دوستانشان قصد هیچگونه سوء استفاده، جعل و یا امثال آن نداشته اند و تنها از وجود چنین سایتی بی اطلاع بوده اند. من ازین بابت که دوستان بطور ناخواسته مورداتهام قرار گرفتند متاسفم، اما آنها هم بپذیرند که این اتفاق بسیار نادرو کم سابقه است و احتمال عدم اطلاع شما بسیار بسیار کم بود. لازم می دانم این مطلب را حتماً برای شما بنویسم و از همه عزیزان هم درخواست کنم که آرامش خود را حفظ کنند.
ضمناً ایشان قول دادند که ظرف مدت یک هفته، دامین پارسی بلاگ دات آی آر را به ما واگذار نمایند و ما هم متقابلاً از ایشان و دوستانشان رفع اتهام نمائیم که با این نوشته انجام شد.
من از متانت، ادب و برخورد صمیمانه و منطقی ایشان، خوشم آمد و امیدوارم در آینده هم بتوانیم برای هم دوستان و همکاران خوبی باشیم.