سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

کشکول...

بنام خدا
سلام بر همه دوستان عزیز
میهمانان خوب این سرای محبت

امیدوارم، همه OK باشید(بابت OK از جناب فردوسی معذرت میخوام... سعی می کنم دیگه تکرار نشه... )
اول از همه از اظهار لطف بی شائبه همه شما خوبان، که به غرفه ما در نمایشگاه تشریف آوردید، و یا پیغام گذاشتید، صمیمانه تشکر می کنم. جز این هم از شما انتظاری نداشتم.
کتاب کشکول پارسی و لوح فشرده اش، بازتابهای متفاوتی داشت.بعضی تعریفهای آنچنانی کردند، بعضی دلخور از اینکه متنشون تو کتاب نبوده، بعضی نسبت به نوع انتخابها، انتقاد داشتند و ...

باید عرض کنم که ما تقریباً از 25 اسفندماه سال گذشته کار تهیه کتاب و سی دی را کلید زدیم. ایام عید تقریبا مشغول بودیم و 15 فروردین اطلاعات را از سایت برداشتیم و کار وارد فاز اصلی شد. قبول کنید که انتخاب نوشته های خوب، که دارای شرائط اعلام شده از طرف ما باشد، آنهم از بین حدود 4 میلیون کلمه متن! کار بسیار مشکلی بود. ما مجبور شدیم بخشی را به عهده الگوریتمهای هوشمند کامپیوتری و بخشی را با گزینش دستی انجام دهیم و اعتراف می کنم که گزینش ها بدون ایراد نبوده است. سعی می کنیم برای کتاب بعدی ساز و کار مناسبی فراهم کنیم تا بخشی از انتخاب توسط خود شما انجام شود.

اما، درباره ستاره چشمک زن در زیر جعبه نظر خواهی... خب عزیز من اینکه پرسیدن نداره. روش کلیک کنید تا همه چیزو بفهمید... بله : امتیاز دهی شما به متنی که خوانده اید. شما یکی از گزینه ها را انتخاب می کنید و نظرتون رو ارسال می کنید. کنار نظر ارسالی شما رنگ امتیاز شما که نشان دهنده نظر شما درباره متن است، و به عبارت دیگر نشان دهنده نمره شما به متن وبلاگ است به نمایش در می آید. ضمناً اگر پیشنهادی درباره عبارتهای بخش امتیازدهی دارید، بدهید.

درباره مطالبی که کم و بیش از دوستان میشنوم و در مورد ادعاهای بی اساس بعضی وبلاگ نویسان، باید بگویم: ما ممکن است با بعضی از وبلاگ نویسان سابقه سلام و علیکی داشته باشیم که مربوط باشد به قبل از پارسی بلاگ، اما ادعای دخالت و مدیریت در سیستم، به هیچ وجه و از جانب هیچ کس صحیح نیست. جز من و آبدارچی هیچ وبلاگ نویس دیگری در سیستم جوابگوی امور مدیریتی و دخیل در آن نیست و کامنتهای ما دوتا هم فقط با امضای الکترونیکی معتبر است.

توصیه ای هم دارم برای چند وبلاگ نویس بازیگوش و شیطون، که هی خودشون برای وبلاگ خودشون کامنت خصوصی الکی می فرستند تا آمار کامنتهاشون بالاتر بره و یا بصورت مجازی با باز کردن مکرر صفحه وبلاگ خودشون، آمار بازدیدکننده را بالا می برند و البته ما براحتی میتونیم جلوگیری کنیم ولی، اونا بشنوند : نکن جان من... نکن... زشته... عیبه... خوبه معرفیت کنم ، ضایع بشی؟...

ضمناً دوستانی که متقاضی خرید محصولات ما هستند، میتوانند به آدرس صفحات مربوط به کشکول پارسی و لوح فشرده مراجعه و اقدام فرمایند.

با آرزوی موفقیت همه شما