سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

کتاب و لوح فشرده پارسی بلاگ

بسمه تعالی


سلام بر کاربران عزیز و گرامی، میهمانان خوب خانه محبت ما.
پارسی بلاگ در نظر دارد محتوای وبلاگهای برگزیده را در قالب لوح فشرده (CD) بصورت فصلی و در قالب کتاب بصورت سالانه، تهیه و عرضه نماید.

در لوح فشرده محتوای وبلاگهای برگزیده بهمراه قالب نمایش آنها و پیامهای ارسال شده برای یادداشتها و نیز عنصر تصویری و صوتی و ... بکاررفته در آنهادر قالب یک نرم افزار رایانه ای تهیه می شود که قابلیتهای پردازش مانند جستجو و تفکیک موضوعی در آن وجود دارد و انواع آلبومها و فهارس برای دسترسی شما به اطلاعات وبلاگتان طراحی می شود. با لوح فشرده پارسی بلاگ کاربران،  یک آرشیو الکترونیکی فصلی از محتویات وبلاگشان خواهند داشت.

در کتاب منتخب پارسی بلاگ، گزیده ای از وبلاگهای پارسی بلاگ بهمراه گزیده پیامهای ارسالی برای یاداشتها، چاپ و به خواست خدا در نمایشگاه بین المللی کتاب اردیبهشت 1384 عرضه خواهد شد.

از دید ما وبلاگهای برگزیده، آنهائی هستند که ضمن دارا بودن قالب و فرم نمایش زیبا و متناسب با موضوع، دارای متون مفید، زیبا و سازنده هستند و برای هر نوشته موضوعات دقیق (در بخش مدیریت) تعیین شده است.

نوشته ها حتی الامکان، بایستی ضمن داشتن ادبیات فاخر، متناسب با زمان و دارای بار ارزشی، اخلاقی باشد و به گونه ای هنرمندانه، هنجارهای اجتماعی، دینی و ملی را انعکاس دهد.

به همه وبلاگ نویسان عزیز توصیه می کنیم، در صورت لزوم، ویرایشهای لازم را برای تکمیل و قابل عرضه نمودن وبلاگ خود  حداکثر تا 15 فروردین 1384 به انجام برسانید و مشخصات و تصویر خود را در بخش مدیریت وارد نمائید، تا با مهیا شدن قابلیت عرضه، بتوانید در اولین مرحله تولید CD و کتاب پارسی بلاگ حضور داشته باشید.

باقی بقایتان

یا علی مدد

.