سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

پارسی یار

بنام خدا

سلام دوستان.
در یکی دو هفته اخیر ساکنان و بازدید کنندگان از خانه محبت ما
زیادتر شده اند. به همه خوش آمد می گویم. امیدوارم لحظه ای
خوبی را در این خانه تجربه کنید.

خوشا بهره زندگانی چو باشد             محبت چشاندن، محبت چشیدن

اول از همه بگم که با آدرس من به دروغ ایمیلی با عنوان "برای همه کاربران" برای بعضی دوستان ارسال شده که یک فایل آلوده به ویروس بهمراه دارد و البته مربوط به من نیست. بدون اینکه بازش کنید پاکش کنید.

در نوشته قبلی درباره اورکات فارسی با شما صحبت کردم. ما به یاری خدا سیستم را به گونه ای طراحی کرده ایم که با نام خود شما، مثل وبلاگ، آدرس مستقل در "پارسی یار" به شما می دهیم. بله، پارسی یار اسمی است که ما بجای اورکات برایتان برگزیده ایم.

مثلاً آدرس وبلاگ شاعر جوان و خوش ذوق ما آقای تجلی که shaya.ParsiBlog.com است، آدرس پارسی یارش می شود : shaya.ParsiYar.com .
هر کس که آدرس پارسی یار شما را وارد کند، در صورتی که شما قبلاً اجازه دسترسی عمومی به پارسی یارتان داده باشید، به صفحه مربوط به شما و شبکه دوستانتان راه پیدا خواهد کرد و در غیر اینصورت پارسی یار شما فقط از طریق اعضای پارسی بلاگ قابل دسترسی خواهد بود. سعی می کنیم به یاری خدا تا آخر آذر پارسی یار رو نهائی کنیم.

خبر دیگر اینکه قصد داریم در آینده نزدیک، سیستم عضویت در پارسی بلاگ را از حالت کاملاً آزاد خارج کنیم و بصورت معرفی نامه ای در بیاوریم. در این سیستم هر کس که بخواهد در پارسی بلاگ و به تبع آن پارسی یار عضو شود باید در فرم مربوطه، نام وبلاگ یکی از اعضای فعلی پارسی بلاگ را نیز بعنوان معرف وارد کند. در صورتی تقاضای عضویت مورد قبول واقع می شود که معرف در بخش مدیریت خود، تقاضای شما را تایید کند.

برای همه شما آرزوی موفقیت دارم و از اینکه  بعلت کثرت وبلاگها و مشغله کاری نمی توانم برای تک تک عزیزان پیام خوش آمدگوئی و نظر ارسال کنم، معذرت می خواهم.

یا علی مدد