سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

اورکات فارسی

بنام خدا
سلام بر همه عزیزانم
یکسری تحولات در پشت صحنه سیستم در لایه پروسس دادیم که شکر خدا، سرعت خدمات به نحو محسوسی افزایش یافته است. بسیار خوشحالم از اینکه یاران فعالی در خانه محبت ما مهمان شده اند و برای همه آرزوی موفقیت دارم.

تصمیم گرفته ایم  بخش وبلاگ امروز را در صفحه اصلی فعال کنیم  و به وبلاگهای فعال آدرس ایمیل پارسی بلاگی (ParsiBlog.com@) بدهیم.

از نظر ما یک وبلاگ فعال دارای ویژگیهای زیر است:

حداقل هر چند روز یکبار مطلب جدید داشته باشد.
وبلاگ از شمای ظاهری زیبائی برخوردار باشد.
مطالب عرضه شده، دارای محتوای مفید، زیبا و سازنده و از نظر ادبی و هنری، مطلوب باشد.
تعداد بازدید روزانه مناسبی داشته باشد.
یادداشتها در حد مطلوبی دارای پیام های واقعی باشند.

یکی از مواردی که من همیشه به دوستان یادآور می شوم اینست که برای داشتن یک وبلاگ موفق، تنها تهیه محتوای خوب کافی نیست، بلکه بایستی با دیگر وبلاگ نویسان ارتباطات گسترده برقرار کنند و ضمن مطالعه نوشته های دیگران، نظرهای مناسب برایشان ارسال نمایند.

برای آگاهی از بروزرسانی وبلاگ، بخش اشتراک را راه اندازی کرده ایم که شما عزیزان کمتر استفاده می کنید. با این امکان،شما می توانید در صفحه وبلاگ و یا در بخش مدیریت، آدرس ایمیل نزدیکان و یا دوستانی را که برایتان پیام می گذارند و یا پیگیر مطالبتان هستند، وارد نمایید و سیستم پس از بروز رسانی وبلاگ بصورت خودکار آنها را مطلع می نماید.

در صورت عدم تمایل،هر مشترک می تواند اشتراک خود را از طریق صفحه وبلاگ شما لغو کند.

راستی تا یادم نرفته بگم که قصد داریم به تدریج امکانات اورکات رو در سیستم پیاده کنیم و اولینش امکان ایجاد گروه و عضویت در آن توسط خود شماست. راستش از اینکه می بینم اینهمه ایرونی مجبورند در یک سیستم انگلیسی و غیر وطنی و بدون امکان داشتن متن فارسی کار کنند، احساس خوبی بهم دست نمیده. ما ایرونیا از نظر نرم افزاری، هیچ چیز از خارجی ها کم نداریم...

برای همه شما آرزوی موفقیت دارم

بدرود