سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

امضای الکترونیکی پیام

بنام نام آور او

سلام خدمت همه عزیزان دلم. ایشالا که همه تون توپّ توپ باشید.
بعضی از شماها درباره کد امنیتی سوال کردید. یه علامت سوال کوچولو بالای سر عبارت "کد امنیتی"  (والبته خیلی جاهای دیگه مثلاً در بخش مدیریت)هست که اگه یه کلیک کوچولو بکنید توضیحات کافی بهتون میده. برای دیدن معنی شکلکها هم کافیه با ماوس روشون برید...

بعضی از دوستان از پیغام خطا در وقت فرستادن پیام سخن گفته اند. اگه لطف کنید، دقیقاً بنویسید پیغام چیه و یا اون صفحه رو برام ایمیل بزنیدحتما بررسی خواهد شد.

راستی عزیزان، قصد داریم ، یک سیستم امضای الکترونیک برای پیامها راه اندازی کنیم. با کمک این ابزار، ما میتونیم، معتبر بودن مشخصات پیام دهنده برای وبلاگ شما را تضمین کنیم و هرکسی نمی تونه با نام و مشخصات یکی دیگه پیام بذاره.

درباره ایمیل هائی که براتون ارسال میشه، باید بگم در بخش مدیریت کاربر یک گزینه هست که در صورت گذاشتن پیام، با ایمیل، به شما اطلاع داده بشه. اگه دوست ندارید، میتونید، غیر فعالش کنید.
یه قابلیت خیلی مهم که معمولاً باهاش آشنا نیستید و خیلی می تونه در بالا بردن بازدیدکنندگان شما موثر باشه، تعیین یک یا چند موضوع برای وبلاگتون و تک تک یادداشتهای خودتونه. برای تعیین موضوع برای وبلاگتون، در بخش مدیریت، موضوعات وبلاگ، این کارو بکنید و برای یادداشتها، وقتی که یادداشتتون ذخیره شد، یک لینک موضوع با تعداد صفر در جدولش پیدامیشه. اگه رو موضوع کلیک کنید، می تونید برای یادداشتتون یک یا چند موضوع انتخاب کنید.اگه این کارو بکنید، اونهائی که در صفحه اول پارسی بلاگ، فهرست یادداشتها را کلیک می کنند، از راه موضوع یادداشت شما به وبلاگتان دسترسی پیدا می کنند.
خب زیاد پرحرفی کردم. بقیه اش باشه برای بعد.

دلهای پاکتان، نورانی تر، و شور و شکوه جوانیتان، با ملکوت آسمانها قرین باد.

دوستدار و خدمتگزار شما