• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : نيشابور...
  • نظرات : 10 خصوصي ، 19 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هادي 

    (4)
    // عدم آشنايي با قسمت نوشته هاي برگزيده
    *شما در نوشته هاي خود اشاره کرديد که قسمت نوشته هاي برگزيده به صورت غلط مديريت مي شود و بعضي وقتها نوشته ها تا مدتها در ليست قرار دارند و از طرف مديريت سايت و مدير وبلاگ حذف نمي شوند
    - تعريف صحيح نوشته هاي برگزيده اين نيست که نوشته اي که براي همان روز يا هفته و زمان مناسب است و بعد از آن کارايي ندارد و بايد حذف يا از ليست خارج شوند ، در اين قسمت نوشته هايي که جذاب باشند انتخاب مي شوند و تاريخ مصرف هم نخواهند داشت و با وارد شدن مطالب جديد کم کم به مکان هاي پايين تر ليست خواهند رفت . اين قسمت به کاربراني که مي خواهند به راحتي به مطالب جذاب دسترسي داشته باشند کمک مي کند که وقت کمتري صرف کنند.

    اما شما با ذکر اين ايراد به اين نتيجه رسيديد که وبلاگي که همکنون از نظر آمار بازديدها در راس قرار دارد (وبلاگ دانلود موسيقي) يک وبلاگ سوت و کور بوده که از اين راه آمارهايش افزايش پيدا کرده .. من از شما خواهش مي کنم يک بار دقيق تر به ليست نوشته هاي برگزيده توجه کنيد و بعد بگوييد چند تا از متن هاي اين وبلاگ در بين متنهاي برگزيده وجود داشته که باعث شده از اين طريق اين وبلاگ به پربيننده ترين وبلاگ در اين سيستم تبديل شود.