سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

نیشابور...

بنام خدا
اول از همه عید عزیز مبعث را به همه شما عزیزانم تبریک عرض می کنم.
روز یگانه ای که خداوند بر بشر منت نهاد و فیض بیکران خود را از مجرای حقیقت محمدیه بر ما خاکیان فرو ریخت.

جای همه شما عزیزان خالی، چند روزی مسافرتی داشتم به نیشابور و مشهد.
جشنواره سالانه مجمع محبین اهل بیت (علیهم السلام)، موسسه ای فرهنگی که حدود هفت هشت سال سابقه کار در استانهای مختلف کشور دارد و هر سال، اعضای آن در اردوگاه شهید رجائی نیشابور دور هم جمع می شوند.
 من هم اولین بار و به عنوان میهمان برای سخنرانی در جمع دانشجوئی مجمع دعوت شدم.
دعوت کننده، مسئول واحد دانشجوئی، جناب صادق افراسیابی عزیز، یکی از وبلاگ نویسان خوب ما (مدیر وبلاگ عصر ارتباطات) بودند.
ایشان یکی از فعالان عرصه روزنامه نگاری، ارتباطات و نویسندگی هستند و شکر خدا درفعالیتهای فرهنگی کوشا، جدی و موفق بوده اند و مقالات و پژوهشهای زیادی هم در زمینه ارتباطات دارند.
جمع خوب و با صفائی داشتیم و موضوع سخنرانی بنده هم ارتباطات از نگاهی دیگر، بود.
موضوعی هم در اردوگاه مطرح شد که بسیار برای من تاثرانگیز بود.یکی از خانمهای فعال مجمع محبین شهرستان صفاشهر(خانم سیده فاطمه حسینی)، چند روز قبل از اردو در طی یک تصادف دلخراش به رحمت خدا رفته بود.
 نمایشگاهی که بقول دوستانش، عمدتاً حاصل تلاش دستهای او بود، در کنار اردوگاه، و بدون حضور او حال وهوای بسیار عجیبی داشت. نمایشگاهی که گوشه گوشه آن رنگ صفا و خلوص و نور ولایت و محبت اهل بیت موج می زد، و گوئی که روح پرکشیده او، در جای جای آن حضور داشت. روحش شاد.

بنده، قبل از اتمام اردو به مشهد مقدس عزیمت کردم. جای همه شما خالی، شب عید مبعث در محضر مولای هشتم، به حضرتشان تبریک عرض کردیم و خدای را به پاس نعمت رسالت، شکرگزاری نمودیم.

اما در مورد سایت، یک معذرت خواهی دارم بابت مشکلاتی که در یک دو هفته اخیر داشتیم. تغییراتی در بخش سخت افزار سیستم دادیم و شکر خدا سرعت خدمات به نحو محسوسی افزایش یافته است.

خبر دیگر اینکه ، بنابر تقاضای بعضی خبرگزاریها و مطبوعات،  از این به بعد وبلاگهای روز و نوشته های برگزیده، برای رسانه های زیر نیز ارسال می گردد:

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
روزنامه آسیا
روزنامه جام جم
روزنامه شرق
ماهنامه دختران
هفته نامه سروش

منتظر نوشته های مفید، زیبا و سازنده همه شما هستیم.