• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : وبلاگ مطلوب
  • نظرات : 9 خصوصي ، 47 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     

    دوست عزيز بنام شهروند درجه صفر

    سلام . انتقاد آميخته به ملامت شما را خواندم. عزيز دلم، من نه به دنبال هست و نيست گفتن براي کسي هستم و نه بايد و نبايد به کسي ديکته مي کنم. ادبياتم هم به هيچ وجه تحکم آميز نبوده. آنچه نوشتم، ويژگيهاي يک وبلاگ مطلوب بود. متاسفانه اينقدر ذهن بعضي جوانان از جمله شما عصيانگر شده که تحمل خواندن، و تامل کردن در يک متن کوتاه و ساده اي را نداريد، که به نوعي مشاوره ايست در راستاي استفاده هر چه بيشتر از وقت و انديشه اي که شما عزيزان در خانه وبلاگ صرف مي کنيد.
    هر که هر چه مي خواهد کپي پيست کند، و در هر جا مي خواهد، بکند، چنانکه مي کنند، اما آنچه همه از يک وبلاگ انتظار دارند، و باعث موفقيت يک وبلاگ مي شود، اينگونه مطالب نيست. شما اگر نگاهي به وبلاگهاي معروف و موفق داشته باشي، مي بيني که ويژگيهائي که من گفته ام در آنها رعايت شده است. پس خواهش ميکنم يکبار ديگر، با دقت و تامل، نوشته را بخوان و بدان که معيار پيشرفت در همين ادبيات جاري، اين نيست که تا شنيدي کسي توصيه اي کرد، سريعاْ داد و بيداد کني که از نصيحت خسته شده ام و بدم مياد و... محتوا را بچسب برادرجان من. برعکس فکر ميکنم نظر شما توهيني است به وبلاگ نويسان که همه را انسانهاي دگم و بي انعطافي تصور کرده ايد که تا کسي بهشون مياد حرف بزنه، ميگن آخ برو کنار که کَرَم کردي. به اميد بهروزي و تدبر وتعمق بيشتر شما. موفق باشيد.

    سلام

    اميدوارم همه دوستان اين مطلب رو بخونن وبهش عمل كنن

    مي خواستم درباره اين موضوع بنويسم اما وقتي ديدم شما به اون اشاره كرديد صرفه نظر كردم

    شاد و بهاري باشيد

    سلام.

    عالي.

    موفق باشيد

    يا حق

    امير...

    سلام...البت من اينجا خيلي بيشتر از پرشين بلاگ به مشكل برخورد مي كنم...هر چند امتيازاتي هم نسبت به آن دارد...اگر بناست يك گروه موفق كاري داشته باشيد نبايد از هيچ لحاظ كم بياوريد...ديدم وبلاگتان را ...اي بدك هم نيست...!!

    ورق مي زنم / سفيد سفيد / دفتر سكوتم دارد كامل مي شود ...

    سلام .

    قاصدک سوخته ( ww.ehsanparsa.persianblog.com ) دومين دوره مسابقه طرح و لحظه واره را برگزار مي كند. از انجا كه فرصت شركت در مسابقه دو هفته بيشتر نيست براي شركت در دومين دوره مسابقه بالي براي پرواز ... بشتابيد ! بهانه خوبي براي دور هم بودن است از دست ندهيد ..

    هنر دستهاي نازنين محسن باقر لو

    سلام .... واعظان كين جلوه بر محراب و منبر مي كنند / چون به خلوط مي روند آن كار ديگر مي كنند // مشكلي دارم ز دانشمند مجلس بازپرس / توبه فرمايان چرا خود توبه كمتر ميكنند ... ادبيات «هست و نيست» سالهاست كه منسوخ شده برادر جان! ... هر كس هر چي كه دوست داره (البته تا جاييكه به حريم ديگران تجاوز نكرده) مي تونه بنويسه يا كپي كنه با هر حجمي و با هر نوعي خواه از يك خواننده خواه از محتوي هر سايت خبري و پژوهشي و خواه از هر محتوي و شكل ديگه ... اين امر ونهي ها و اين بايد و نبايد ها و اين هست و نيست ها و در يك كلام اين ادبيات بيشتر به درد حوزه هاي علميه علوم اسلامي مي خوره تا وبلاگ نويسان ... شما عوض مدير وبلاگ شدن بايد معلم ديني دوره دبيرستان مي شدي و تين ايجرها رو نصحيت مي كردي تا در خلوت «آن كار ديگر» نكنن! ... همين ادبيات تحكم اميز و نصحيت كننده بوده كه باعث شده وضعيت جوون هاي كشورمون به اين روز در بياد كه هيچ اصلي رو نپذيرن ... همه عقل دارن و خودشون ميدونن كه چي بايد بنويسن و چي نبايد بنويسن و نيازي هم به اين نوع نصحيت هاي باسمه اي و فرمايشي ندارن ... اين پست توهيني بود به شعور همه وبلاگ نويسان و بعيد است اين جماعت عصيانگر اين توهين را برتابند ... بدرود

    سلام مدير عزيز تمام مطالب شما درست است

    من يكي قبولدارم

    ممنونكههميشه راهنماي ماهستيد

    سلام به مدير محترم پارسي بلاگ

    واقعا به نكات خوبي اشاره فرموديد و حتما ما هم انچه ميخواهيد

    خواهيم بود به اميد موفيت روز افزون براي شما

    سلام ! من , ساره پنج سال پيش ( 2000 ) به اسلام كانورت شدم . توجه و نظرات شما باعث خوشوقتي من هست .
    با سلام خدمت مدير پارسي بلاگ ...... من سوالي دارم و اون اينكه چرا اون عده وبلاگهائي كه اصلا ابديت نميشوند . مثلا 6 ماه و يا بيشتر ابديت نشده . چرا اينها رو حذف نميكنيد . الان ما خواستيم يك وبلاگ با ادرس تبيان بزنيم ميبينيم كسي او را ساخته . حالا كه وبلاگش رو باز ميكنيم ميبينيم 8 يا 9 ماه قبل ساخته و بدون مطلب وا گذاشته ........ لطفا مرا راهنمائي كنيد . يا مرتضي علي

    سلام آقاي مدير

    از راهنمايي هايتون خيلي ممنونم

    اميدوارم من و ديگران اين پند ها را هميشه در ذهن داشته باشيم و به آن عمل كنيم

    متشكرم

    سلام آقاي مدير

    از راهنمايي هايتون خيلي ممنونم

    اميدوارم من و ديگران اين پند ها را هميشه در ذهن داشته باشيم و به آن عمل كنيم

    متشكرم

    سلامممممممممم*******راست مي گي والا ...چشمك ....
     <      1   2   3   4      >