• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : بازي سرنوشت
  • نظرات : 45 خصوصي ، 39 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    سلام مدير محترم،مربوط پست قبلي:

    جانا سخن از زبان ما ميگويي!
    اين مظلوميت موسيقي اصيل ايراني هم دارد کم يک مسئله تاريخي ميشود. انهم با ارادت عزيزان صداو سيمايي!
    شما به من بگوييد تصاوير انچناني تصوير ... زن آنچناني سريا ل ايتاليايي و انگليسي و امريکايي موجه تر از تصاوير الات موسيقي اصيل است؟
    شما به من بگوييد اهنگ هاي خزعبل موسيقي به اصطلاح پاپ با ريشه اکثرا غربي موجه تر است يا نغمه هاي ملکوتي و انساني موسيقي اصيل؟
    شما به من بگوييد انچنان که ما به مليت خودمان پشت ميکنيم نميدانم چرا اين را با اسلام قاطي ميکنند که مليت در تضاد است ولي اين ديگر واضح بوده بنا بر روايات که ايراني مورد ستايش پيامبروعلي (ع) بوده است...
    تا زماني که ما قدر خودمان و ريشه امان نميدانيم نتيجه اش ميشود خليج عربي و مولاناي ترک و رودکي افغاني و...وبريدن سر سرباز هخامنشي وفيلم صدو هزارو يک چرند ديگر...
    واقعا که تمدمان دارد به نام تحجر بي جا و دوگانه ...به تاراج ميرود که باعث باني هم خودمانيم و بس!

    سلام مديريت محترم:

    ابتدا يك تشكر گرم داشتم بابت تغييرات اساسي سرويس پارسي بلاگ كه واقعا به جا و بي نظير است و صميمانه ميگم و اگر حمل بر بي ادبي نباشد ميگم كه بلاخره شما سر عقل اومديد!! هميشه گفته بودم امكانات غيرضروري و تبليغات غير متعارف نظير وبلاگ برگزيده و سنگيني سايت و بخش نظردهي در سايت شما كه به حق پيشرفته ترين هستيد و هميشه اين ذهنيت بوده كه طرف طيف و جريان خاصي هستيد اينها باعث ميشد كه از گستردگي و معروفيت و مقبوليت عمومي نسبت به سرويس هاي رقيب كاسته بشه...البته من به عنوان مهمان و شما به عنوان ميزبان هميشه صاحب اختيار بوده ايد وخوشحالم كه صبحتهاي من را نيز بارها و بارها لاقل بعنوان يك همراه هميشگي و كسي كه حق آب و گل داشته باشد مورد توجه قرار داده ايد و اين نوع مشاوره هاي دوستانه براي من يك نوع افتخار بوده و هست و من به عنوان يك وبلاگنويس معمولي و اما بعنوان يك وبلاگ باز حرفه اي شايد! چيزهاي درك كنم كه قطعا بدرد ارتقا هرچه بيشتر و روز افزون سيستم پارسي بلاگ مفيد فايده باشد.

    من نيز به نوبه خودم با دو وبلاگ يكي گروه هزاردستان و ديگري گالري استاد شجريان باقريب 100هزار بازديد كننده و صدها بازديد روزانه از گوگل و سايت هاي ديگر و با بضاعت اندك شايد ديني به سرويس محبوبم ادا كرده ام باشم.

    به اميدهاي روزهاي درخشان تر و صميمانه تر و خسته نباشيد براي گروه مديريت پارسي بلاگ

    استاد محترم جناب آقاي فخري

    با عرض سلام و ادب و احترام

    با مطلبي تحت عنوان(لجنه يعني چه؟)بروزم.در صورت داشتن فرصت،قدم رنجه فرماييد.

    التماس دعا

    سلام عليکم
    وبلاگ سير بي سلوک با مطلبي به نام «امام خميني نه چون ديگران»به روز شد. به نظرم به درد مي خورد. تا چه قبول افتد و جه در نظر آيد.
    موفق باشيد
    + احد- قاسمي 

    سلام

    -1.در بسياري از وبلاگها مي توان خط عنوان وبلاگ را به دلخواه انتخاب کرد.مثلاً خط نستعليق و ... اين امکان در پارسي بلاگ مقدور نيست.

    2. تغيير سايز فونت عنوان وبلاگ مقدور نيست و نمي توان بزرگ نوشت.

    3.در قسمت نظرات ديگران نمي توان به لاتين نظر نوشت کساني که در خارج از کشور سيستم آنها فاقد فونت فارسي هستند دچار مشکل هستند.

    4.در قالب وبلاگ پارسي بلاگ در زير عنوان وبلاگ مانند ساير وبلاگ توضيح وبلاگ ندارد مثلاً در زير عنوان بنويسند خبري -اطلاع رساني - انتقادي و...

    پاسخ

    سلام. موارد فوق قابل حل است، با پشتيباني فني سايت مطرح بفرمائيد. موفق باشيد.

    آقاي فخري سلام

    يه مشكلي دارم گفتم شايد شما بتونيد براي من برطرفش كنيد اينكه اسم وبلاگ رو چه جوري تغيير بدم.

    پاسخ

    سلام. در بخش تنظيمات کاربري عنوان وبلاگ قابل تغيير است اما ادرس وبلاگ غير قابل تغيير است. موفق باشيد.

    سلام آقاي فخري

    من دفعه اول كه به وبلاگ شما سرميزنم يه نگاهي همينطوري انداختم به وبلاگتون

    خوشحال ميشم اگه وقت كنيد و يه سري به وبلاگ من بزنيد

    من تازه در پارسي بلاگ عضو شدم

    موفق و پايدار باشين

    ياعلي

    + كاربربدون وبلاگ 
    سلام و ارادت.در خصوص برخي اشكالات در سرويس حق با كاربران است.عدم پشتيباني سرويس در دقايق كوتاه و يا عدم ثبت تغييرات نمونه هايي است كه احتمالا اشكال در سرور است نه در تغييرات انجام گرفته.بد نيست كنترل شود.در مورد تغييرات هم بي سابقه كار كرديد.فضاي گرافيكي كم نظير است و آرامبخش.سرعت بارگذاري هم زياد شده. در يك ارزيابي بعنوان كاربر بدون وبلاگ نمره 20 را از 20 به شما ميدم.اما يك مطلب:
    1387 را از 1351 كم كنيد.عددي كه به دست مي آيد سن شماست
    قلب و روح و فكرتان همواره جوان و پويا
    + ارمين 

    مدير محترم پارسي بلاگ

    سلام -پارسي بلاگ يک عيب بزرگ دارد و آن اينکه کساني که فونت فارسي ندارند مانند خيلي از هموطنان خارج از کشور در بخش نظرات ديگران نمي توانند با حروف لاتين بنويسند لطفاً يک تدبيري بشود تا مانند ساير بلاگها بتوان هم به حروف انگليسي و هم به فارسي نوشت.

    متشكرم

    + فركانس 

    سلام

    از اينکه تبليغ املاک دوبي رو حذف کرديد ممنونم ،

    http://frequence.parsiblog.com/523945.htm
    + وب نويس 

    بنام خدا
    سلام و خسته نباشيد

    از تغييرات مثبت اتفاق افتاده در پارسي بلاگ كمال تشكر را دارم. خصوصا امكان ويرايش متون آرشيو شده كه از جمله آرزوهاي بسياري از كاربران چندين ساله پارسي بلاگ بود.

    يكي دو پيشنهاد هم بنده حقير دارم كه خوشحال ميشم مورد عنايت قرار بدين :
    _ اخيرا در چند وبلاگ متعهد و مذهبي مشاهده ميشه كه افرادي مغرض و معاند، با استفاده از نرم افزارهاي خاصي اقدام به ارسال هزاران نظر(بمب كامنتي) ميكنند و لابد ميدونيد پاك كردن اين نظرات و ايميلهاي ارسالي چه وقتي از كاربر ميگيره. كاش بشه نظرات رو مثل برخي از سرويسهاي بلاگ ديگه همراه با ثبت كاراكترهاي تصادفي قرار داد يا مثلا هر آي پي فقط اجازه يك نظر داشته باشه و ... تا اين سوء استفاده اتفاق نيفته.
    _ بعضي سرويسهاي بلاگ امكان خوبي دارن و اون اينه كه اجازه گذاشتن نظر با كلمات مستهجن و ركيك رو به ديگران نميدن. اينم ميتونه به جذابيت و كارايي بيش از گذشته پارسي بلاگ كمك كنه.

    باز هم از تغييرات مثبتتان تشكر ميكنم.
    پايدار باشيد.

    پاسخ

    سلام. موارد اينگونه را بطور مستند به ما گزارش بفرمائيد تا پيگيري کنيم. کنترل هوشمند و دقيق نظرات اگر بخواهد بطور کارا و مفيد و موثر باشد، مستلزم تهيه بسته هاي فني هوشمند و پيچيده اي است که فعلا در برنامه ما نيست. چک ساده کلمات هم (که در بعضي سرويسها هست) خيلي موثر نيست چون به راحتي با گذاشتن حروف ديگر بين حرفهاي کلمات رکيک ميتوان آن را دور زد. ممنون. ياعلي.
    + داروين كلارك 

    سلام مدير محترم پارسي بلاگ

    من مسلمان نيستم ولي بسيار علاقمند به مباحث كوتاه مذهبي براي دانستن هستم چند ماهي بود كه مطالب وبلاگها ي پارسي بلگ را هرروز ميخواندم نميدانم چرا سايت شما يكدفعه به هم ريخته و معلوم نيست كي به كيه ؟خيلي قاطي و رنگ صفحه شما كدر و دلگيره شده است

    پاسخ

    سلام. نوشته هاي برگزيده قديم با لينک "نوشته هاي خواندني" در صفحه اصلي در دسترس هستند. نسخه قبلي هم در آدرس http://www.parsiblog.com/old هست. موفق باشيد.

    من از موقعي كه صفحه اصلي را عوض كردين ديگه نميتونم وارد مديريت خانگيشم در حالي كه با همون روز و نام كاربري كه الان وارد ميكنم و ارور خطا ميده تو صفحه اصليه قديمي خيلي راحت ميرفتم تو صفحه خانگيم

    چرا اين طوري شده آخه من 3 روزه آپ نكردم.....

    http://mohammadperspolisi.parsiblog.com

    پاسخ

    سلام. سيستم مشکلي ندارد و روزانه هزارها پست جديد در حال ورود است. موفق باشيد.
    با سلام و عرض خسته نباشيد خدمت مديريت محترم..
    دو تا پستي که درباره آقاي شجريان و پناهي نوشته بوديد خواندم.. نمي دونستم که شما هم اينقدر اهل موسيقي هستيد..
    و البته موضوعي که مطرح کرديد هم يکي از سوالاتي بود که اينجانب بارها و بارها در جمع بچه هاي مذهبي مطرح کرده بودم.. و مي گفتم اگر شما فردا کاره اي شديد يکبار براي هميشه اين مسئله را حل کنيد!! (راستي اين جمله گل آقا عجب باحال بود!!! خدا بگم چيکارشون نکنه... :) ) ...
    و نکته ي ديگر اينکه جناب مدير.. چند روزيه که چند تا اشکال در سيستم مي بينم:
    1- در هنگامي که مي خواهم از بخش ارسال يادداشت.. پستي بفرستم امکان انتخاب موضوع را نمي دهد و تنها لينکي به بخش "موضوعات شما" وجود دارد.. براي همين مجبورم اول پست را بفرستم؛ بعد بروم به بخش "يادداشت ها" و موضوع آنرا ويرايش کنم!!!!
    2- الآن 3 روزي هست که صفحه اول وبلاگ من شده صفحه سوم يا هفتم!!!! و به جاي اينکه آخرين پستم را نشان بدهد... پست هاي چندين ماه پيش را نشان ميدهد!!! و جالب اينجاست که اگر هم بر روي لينک صفحه اول (bimarefat.ir/?p=1) کليک ميکنم باز هم همان صفحه را مي آورد!!!!
    ميشه خواهش کنم يه پيگيري بفرماييد....
    با تشکر از زحمات فراوان شما

    پاسخ

    سلام. با تشکر از شما موضوعات به بخش گزينه هاي يادداشت رفته که لينکش زير همان بخش يادداشت هست. مشکل وبلاگتون هم حل شد. ياعلي.

    سلام دوست من جناب آقاي فخري

    اميدوارم خسته نباشي دو موضوع را ميخواستم خدمتتان عرض كنم اول اينكه از انتخاب وبلاگ خاطرات و تاريخ پزشكي اينجانب در چند روز قبل تشكر ميكنم دوم اينكه يك گله اي نيز دارم اينترنت يك فكر جهاني بوده و هر كه كس كه در آن پا ميگذارد بايد بداند مال خودش نيست مخصوصا استاداني مثل جنابعالي كه هم وقت خود ،هم دانش و هم امكانات خود را در راه اينترنت وقف كرده ايد واز آن جهت نيز متشكرم ولي خيلي عجيب است كه با وجود افراد علاقمند در وبلاگهاي زير نظرتان در رابطه با تغييرات اخير اصلا نظر خواهي نفرموده ايد . متاسفانه ساختار جديد بسيار بسيار ضعيف ميباشد و همچون سايتهاي تجاري ديگر شده است ساختار قبلي پارسي بلاگ بي نظير و منحصر بفرد بوده و علتي كه من چندين وبلاگ علمي در سايت خوبتان باز كردم فقط به خاطر زيباي و داشتن امكانات خوبتان بود متاسفان جذابيت پارسي بلاگ آلان در سطح پايئني ميباشد خواهشمندم در تغييرات جديدتان تجديد نظر فرموده و شكل قبلي پارسي بلاگ را دوباره فعال سازيد. ضمنا آنروزي كه يكي از وبلاگهاي بنده را به عنوان وبلاگ منتخب انتخاب كرديد دانشجوايان دانشگاه علو پزشكي اورميه اين موضوع را با عرض تبريك به من اطلاع دادند و قرار شد به اين خاطر ،جهت مشاركت بيشترديگر اساتيد و دانشجويان در ارائه مطالب علمي در سايت خوب شما ،ب بعد رويت اين موضوع در پانل اصلي پارسي بلاگ بامن همكاري نمايند. ولي جالب بدانيد درست فرداي روزي كه من را منتخب اعلام فرموديد شكل پارسي وبلاگ را عوض و راستش را بخواهيد آنروز ما يك مقدار ضايع شديم چونكه شما شكل پارسي بلاگ را عوض كرده بوديد و ما متاسفانه به عنوان دروغگو و خود مطرح كن معرفي شديم بهر حال از شما متشكرم

    با سپاس دكتر رحمت سخني از مركز آموزشي درماني امام خميني (ره)اروميه

    پاسخ

    سلام جناب آقاي دكتر.با تشكر از نظر و اهتمام شما. من نوشته هاي خوب شما را مي‏بينم و لذت مي برم. طرح جديد گرافيكي با مشورت هاي متعدد و تلاش چندين ماهه با صاحبنظران شكل گرفته است و فكر نمي كنم ظاهر تجاري هم داشته باشد. با اين حال، طرح قبلي با آدرس http://www.parsiblog.com/old قابل استفاده است. از اينكه درباره وبلاگ شما آن مسئله پيش آمده واقعا متاسفم و عذرخواهي ميكنم، البته در طرح قديم نام وبلاگ شما سرليست وبلاگهاي منتخب است و احتمالا به اين شكل تا مدتها باقي خواهد ماند.منتظر نوشته هاي خوب شما و ديگر همكاران و دانشجويانتان هستيم.يا علي
     <      1   2   3      >