• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : بازي سرنوشت
  • نظرات : 45 خصوصي ، 39 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + وب نويس 

    بنام خدا
    سلام و خسته نباشيد

    از تغييرات مثبت اتفاق افتاده در پارسي بلاگ كمال تشكر را دارم. خصوصا امكان ويرايش متون آرشيو شده كه از جمله آرزوهاي بسياري از كاربران چندين ساله پارسي بلاگ بود.

    يكي دو پيشنهاد هم بنده حقير دارم كه خوشحال ميشم مورد عنايت قرار بدين :
    _ اخيرا در چند وبلاگ متعهد و مذهبي مشاهده ميشه كه افرادي مغرض و معاند، با استفاده از نرم افزارهاي خاصي اقدام به ارسال هزاران نظر(بمب كامنتي) ميكنند و لابد ميدونيد پاك كردن اين نظرات و ايميلهاي ارسالي چه وقتي از كاربر ميگيره. كاش بشه نظرات رو مثل برخي از سرويسهاي بلاگ ديگه همراه با ثبت كاراكترهاي تصادفي قرار داد يا مثلا هر آي پي فقط اجازه يك نظر داشته باشه و ... تا اين سوء استفاده اتفاق نيفته.
    _ بعضي سرويسهاي بلاگ امكان خوبي دارن و اون اينه كه اجازه گذاشتن نظر با كلمات مستهجن و ركيك رو به ديگران نميدن. اينم ميتونه به جذابيت و كارايي بيش از گذشته پارسي بلاگ كمك كنه.

    باز هم از تغييرات مثبتتان تشكر ميكنم.
    پايدار باشيد.

    پاسخ

    سلام. موارد اينگونه را بطور مستند به ما گزارش بفرمائيد تا پيگيري کنيم. کنترل هوشمند و دقيق نظرات اگر بخواهد بطور کارا و مفيد و موثر باشد، مستلزم تهيه بسته هاي فني هوشمند و پيچيده اي است که فعلا در برنامه ما نيست. چک ساده کلمات هم (که در بعضي سرويسها هست) خيلي موثر نيست چون به راحتي با گذاشتن حروف ديگر بين حرفهاي کلمات رکيک ميتوان آن را دور زد. ممنون. ياعلي.