شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال
+ بي صبرانه منتظريم امشب ساعت يک ربع به ده، ببينيم تيم هنري جناب ميرحسين، براي فيلم تبليغاتي شان چه کرده اند. با هنر چه ها که نمي شود کرد. حکماً بايد ديدني و جذاب باشد، به همان جذابيت فيلمهاي آقاي هاشمي دردوره قبل.
شبر
92/3/25
نه به همان جذابيت نه، بلكه بسيار جذابتر.:دي اما برخي سخنان مهندس پر بيراه نبود.
ايمان
هيچي خيلي مسخره بود
حاج محمد عزيزم . برادرم چرا ميزان ما دو گونه وزن مي كند و دو گونه نتيجه مي دهد ؟ فقدان عدالت در برخي از زمينه ها مگر قابل انكار است ؟ مشكلات امثال آن آقا و يا آن بانوي نگران فرزند مگر قابل انكار است ؟ اين به آن معني نيست كه دولت محترم هيچ كاري نكرده اند بلكه بدان معني است كه عدالت با آن هجمي كه گفته مي شود محقق نشده است .
نكته همين است ، حكايت فيلم و بيننده حكايت شعر و خواننده است . هر كسي از ظن خود يارش مي شود . همانطور كه بعضي بينندگان در فيلم آقاي دكتر احمدي نژاد برخي صحنه ها را به بازي گرفتن احساس مردم و مخفي كردن برخي نكات اساسي پشت اين بازي احساسي تلقي كردند . من فكر ميكنم بايد به مردم و شعورشان اعتماد كنيم و نتيجه همه اين اختلاف برداشت ها را در آينه نتيجه انتخابات ببينيم .
ضمن اين كه عدالت شعار ذهني نيست كه با نمايش يا عدم نمايشش در اذهان رسوخ كند يا نكند . عدالت يك حقيقت بيروني است كه همه ما آن را لمس مي كنيم ، بودن يا نبودنش را . البته مطلق نبايد به قضيه نگاه كرد ، صحنه اجرا صحنه سياه و سفيد ديدن نيست . مطلق نگري نتيجه اي غير واقعي در پي خواهد داشت . همه ما شعار عدالت را ارج مي نهيم اما در اندازه خود مي توانيم از بود و نبودش سخن بگوئيم نه از زبان همه .
موج دهم
خدائي من كه خيلي خوشم اومد ، خيلي جامع بود .
يه شيعه
آره فقط اشكال گيري از دولت نهم و تعريف هاي بي خودي از خودش . خيلي هم بد ساخته بودن با اون قرار ملاقات هاي الكي . (واقعا از مجيدي بعيد بود چنين بد بسازه)
البته سبك فيلم ساختن آقاي مجيدي همينه ! احساسات .
مرصاد
شروعش كه با فريب‌كارى بود (البته بيشتر براى مردم عوام) ... گويى دم مسيحايى جناب مهندس مرده زنده مى‌كند! بخشهايى كه در معرفى شخص خودش ـ ونه توانايى‌اش ـ بود، طبيعى ومعمولى بود ... بقيه‌اش هم كه به كنايه و يا صراحت تخريب بود ... خوب انتخاباته ديگه چه مى‌شود كرد!!
سبحان الله كه با منطق دوگانه مان از جاده عدالت بيرون مي رويم . البته هميشه و در همه انتخابات ها اين نوع حرفها گفته شده و گذشته . آرزو دارم همه ما و شما در آستان ربوبي از گفتارها و كردارها سر افكنده نشويم .
گل دختر
فيلم معين که جالب تر بود!
mp3 player شوکر
سيدمحمدرضا فخري
رتبه 16
144 برگزیده
2378 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top