• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : فوتبال : خوب، بد، زشت...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 20 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليكم.

    من هم در مورد كار خوب شبكه 3 (البته بفرماييد كار خوب مهندس ضرغامي چون دستور ايشان بوده) موافقم.

    در مورد تيم ملي جمهوري اسلامي هم موافقم كه بازيكن نبايد ملامت شود. اما يك نكته را فراموش نكنيد: در بازي با پرتغال و مكزيك مشخص شد كه اگر درست تدارك ديده بوديم مي توانستيم اين دو تيم و حتي پرتغال را شكست دهيم. كسي كه در زمين فوتبال دويده باشد اين موضوع را متوجه مي شود.

    اما متاسفانه محمد دادكان با غير كارشناس خواندن منتقدان و انتخاب يك مربي نالايق و ناديده گرفتن بهترين بازيكنان ليگ، ايران را مضحكه ي جام جهاني كرد. و وقتي برگشت به مردم و مجلس و دولت وقيحانه توهين كرد.

    بازيكنان تقصيري ندارند اما مربيان و مسئولين فدراسيون مقصرند. ابراهيم ميرزاپور 5-4 سال است كه با بازي اش مي گويد من همين آ...ي هستم كه مي بينيد. اما از 2 سال پيش تاكيد شد كه دروازه بان جام جهاني است. فريدون زندي در تيم خودش 5 بازي فيكس هم نمي كند اما مربيان تيم ملي يكي از مشكلات كليدي تيم را مصدوميت او مي گويند. دايي نمي تواند بدود اما به عنوان سند افتخار ملي بايد در تيم باشد. كريمي مصدوم است اما به اصرار برانكو بازي مي كند و ... .

    از طرفي به جز بازيكنان خوبي كه در ايران جاماندند، در ميان بازيكنان ذخيره و حتي كساني كه كه در فهرست 18 نفره نبودند، به مراتب تيم بهتري از 11 مرد اصلي برانكو وجود داشت!

    در مورد اين عادل فردوسي پور كه در برنامه 90 نشان داده بويي از عدالت نبرده ديگر صحبتي نمي كنم.

    دعا بفرماييد.

    پاسخ

    سلام. من كه تحليل ورزشتي بلت نيستم...