• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : شبيه سازي ميت
  • نظرات : 18 خصوصي ، 52 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فرشید 

    چشم ها را بايد شست جور ديگر بايد ديد

    کاش به جاي اين موضوعات کليشه اي و پيشه پا افتاده کمي به دور و بر خودمون به مشکلات جامعمون نظري مي افکنديم

    حق نگهدارتان

    ========================

    فرمانده نيروي انتظامي تهران بتازگي گفته است که جرايم مسلحانه و تجاوز به عنف در تهران رو به افزايش است.

    به گزارش خبرگزاري کار ايران، سردار مرتضي طلايي روز يکشنبه در جلسه ستاد مبارزه با جرايم خاص، گفت که در سال جاري (۱۳۸۴) سلاح گرم در تهران صد درصد افزايش داشته است.

    آقاي طلايي گفت: "مشکل زنان خياباني و دوجنسيتي‌‏‏ ها در تهران بايد مورد توجه قرار گيرد و اين امر معضلي است که بايد به شکلي براي آن چاره‌‏ جويي کرد. به گفته وي محل‌‏ هاي زنان خياباني در سطح شهر تهران کاملاً براي پليس مشخص است و بايد نقطه مشخصي در خارج تهران براي نگهداري آنها ايجاد شود."

    چندي پيش هم معاونت اجتماعي و ارشاد نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران از پايين آمدن سن متوسط ارتکاب برخي از جرايم در اين کشور خبر داده و گفته بود که تغييرات ايجاد شده در شرايط اجتماعي باعث شده تا سن برخي از جرايم مانند اعتياد و روسپي گري کاهش بيابد و به حدود ۱۳ سالگي برسد.

    سردار طلايي درمورد قرص‌‏هاي روانگردان گفت که هنوز برنامه مشخصي براي برخورد با اين موضوع در دست نيست و از آنجا که بسياري از حوادث رانندگي ناشي از استفاده از قرص‌‏هاي روانگردان و مشروبات الکلي است، نداشتن برنامه مشخص پليس را با پيامدهاي بسياري مواجه مي‌‏ کند.

    فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ، با اشاره به مشخص شدن جغرافياي جرم در تهران با اجراي طرح امنيت اجتماعي، خاطرنشان کرد: با اجراي اين طرح، جنوب شرق تهران بيشترين آلودگي را داشته است و پس از آن به ترتيب جنوب غرب تهران (خليج، آزادي، يافت‌‏آباد، خاني‌‏آباد)، شرق، مرکز، غرب، شهرري، شميرانات و منطقه بين شمال و مرکز در نواحي ميدان ونک بيشترين تا کمترين آلودگي‌‏ها را داشته‌‏اند.

    وي افزود: به دنبال اجراي طرح امنيت اجتماعي منطقه جنوب شرق تهران بيشترين تعداد زندان رفته‌‏ها را داشته است.