• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : آه معصومه جان سلام...
  • نظرات : 4 خصوصي ، 14 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليكم

    با عرض ادب و احترام خدمت مدير محترم پارسي بلاگ و آرزوي سلامتي و توفيق روزافزون جنابعالي و همه دوستان و همكاران گرانقدرتون .

    همانگونه كه مستحضر هستيد در پي مشگلاتي كه در صفحه كامنت اينجانب ايجاد شده بود. مجبور به بستن صفحه كامنت پارسي و استفاده از صفحه كامنت بلاگ فا شدم. اما از انجائيكه خودم رو عضو كوچيكي از خانواده بزرگ پارسي بلاگ ميدانم و از اين سيستم و كارائي بسيار بالاي آن كه حاصل تلاش و دلسوزيهاي جنابعالي و همكاران محترمتون هست نهايت رضايت را دارم بر آن شدم كه براي حل اين مشكل روي كمك و همياري همه اعضا حساب كنم و از همه بخواهم كه جمعا يك درخواست گروهي خدمت شما عرضه نمائيم (كه خوشبختانه مورد موافقت بيشتر اعضا پارسي بلاگ قرار گرفت) تا با توجه به دقت نظري كه در شما سراغ دارم (طبق فرمايشات خودتون كه متذكر شديد حل مشگلات كاربران يكي از دغدغه هاي خاطر شماست)، براي رفع اين مشگل اقدامي عاجل صورت پذيرد. كه البته شما هم به طور غير مستفيم در جريان طرح پيشنهادي من قرار گرفتيد. حضور شما و وعده رفع اين مشگل موجب دلگرمي من شد كه جا داره ازبابت اين توجه و احساس آرامشي كه بعد از حضورتون و قول مساعدتون بدست آوردم تشكر كنم . لذا با توجه به حسن نيت شما و توجه خاصي كه نشون داديد ، ديگر نيازي به ادامه كار و ارائه درخواست عمومي نمي بينم.و با تكيه به توانائي هاي شما در ارتقاء امكانات سايت ، من و همه اعضاء خانواده گرم و صميمي پارسي بلاگ مشتاقانه منتظر هستيم تا شادهد اجرا ي برنامه ها و ايده هاي مثبت شما در جهت ارتقاء سايت و خصوصاً بستن راه نفوذ مفسدان اخلاقي به صفحه كامنت اعضا باشيم و بتوانيم در محيطي امن و در نهايت ارامش خاطر به كار خود ادامه دهند .

    و من ا... توفيق

    پاسخ

    سلام. از احساس مسئوليت شما متشكرم. در نسخه جديد كه به خواست خدا تا كمتر از يك هفته ديگر عرضه عمومي مي شود، اين مشكل حل شده است. موفق باشيد.