• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : آب را بر کاروان بسته اند
  • نظرات : 29 خصوصي ، 94 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام مجدد ... به اين ايميلي که شما گفتين ميل زدم گفتن دست ما نيست و با ميل shekayat@dci.ir مکاتبه کنيد و بعد گفتن به ماده 23 مسدود شدم که وقتي اين ماده رو خوندم اينجوري دستگيرم شد که اگه اونا به شما کسي رو بگن و شما مسدودش نکنيد شما رو جريمه مي کنن و براي همين من مسدود شدم که شما جريمه نشين ( البته اگه درست متوجه شده باشم)

    ماده (23) ارائه‌دهندگان خدمات ميزباني موظفند به محض دريافت دستور کميته تعيين مصاديق مذکور در ماده فوق يا مقام قضايي رسيدگي ‌کننده به پرونده مبني بر وجود محتواي مجرمانه در سيستم‌ هاي‎ رايانه‌ اي خود از ادامه دسترسي به آن ممانعت به عمل آورند. چنانچه عمداً از اجراي دستور کميته يا مقام قضايي خودداري کنند، منحل خواهند شد. در غير اين صورت، چنانچه در اثر بي‌احتياطي و بي‌مبالاتي زمينه دسترسي به محتواي مجرمانه مزبور را فراهم کنند، در مرتبه نخست به جزاي نقدي از بيست تا يکصد ميليون ريال و در مرتبه دوم به يکصد ميليون تا يک ميليارد ريال و در مرتبه سوم به يک تا سه سال تعطيلي موقت محکوم خواهند شد.

    تبصره ـ ارائه‌دهندگان خدمات ميزباني موظفند به محض آگاهي از وجود محتواي مجرمانه مراتب را به کميته تعيين مصاديق اطلاع دهند.

    من به اونام ميل زدم ... ممنون مي شم بهم قضيه اين ماده 23 رو بگيد



    پاسخ

    سلام. وقتي ابلاغ قضايي ميشود ما قانوناً موظف به مسدود سازي هستيم. اگر شما ايميل بزنيد و بررسي کنند و روال مربوطه طي بشود به ما ابلاغ ميکنند و ما بازگشايي ميکنيم.