• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : نامجو و جسارت به كلام خدا
  • نظرات : 17 خصوصي ، 119 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با درود
    جواب حضرتعالي در تمام مواردي که در وب بنده ذکر کرديد را در متن همان مقاله آوردم و نياز به توضيح مجدد نيست. فقط جهت ارائه کليد عرض مي كنم(مقاله گيلك و نظر جناب فخري):
    1. به تازگي گوش دادن اثر دخالتي در داوري نسبت به آن ندارد لکن دير گوش دادن اثري که يک سال و اندي پيش توليد شده است نشان دهنده دنبال نکردن آثار شخص و نتيجتا اينکه معلوم مي شود علاقه چنداني به آثارش نداريد و اين هم يعني همه آثارش را گوش نکرده ايد که همين يک مورد در قضاوت شما تاثير مي گذارد چون شما نسبت به سبک موسيقي ايشان شناخت کافي نداريد.
    2. خطوط قرمز اشخاص نسبت به يکديگر فرق مي کند. گاهي چيزي براي شما خط قرمز است که براي بنده نيست. در نتيجه اين مورد را به مردم بسپاريد که بخواهند که به موسيقي نامجو گوش بدهند يا خير که اتفاقا تعدد دانلود آثار نامجو از اينترنت مقدار مطالبه اين موسيقي را در بين مردم نشان مي دهد.
    3. در مورد مسئولين هم که بايد بگويم اين مشکل اولا مشکلي نيست ثانيا اگر مشکل باشد(فرض محال که محال نيست!) اولويت با مشکلات بزرگتر است.
    در پايان از حسن توجه حضرتعالي متشکرم. من به شخصه اعتقاد دارم که انديشه افراد قابل احترام است و از چلنج بين ما انديشه بزرگي بوجود مي ايد که در راه رشدمان مصرف خواهد شد.

    پاسخ

    سلام. با تشکر از شما، قضاوت را به قانون مي‌سپاريم. موفق باشيد.