• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : نامجو و جسارت به كلام خدا
  • نظرات : 17 خصوصي ، 119 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلا به آقاي مدير!

    نقط بي رحمانه شما در رابطه با محسن نامجو را اصلا نمي توانم بپذيرم! خواندن حافظ او لودگي نيست او قرائت جديدي است كه شايد كه نه حتما بيشتر به دل اين نسل نشته سات و حافظ را با او شناخته اند! حافظ را هم منحصر به خود نكنيد!

    برادران گمنام امام زمان قبل از اين ها به فرياد شما رسيدگي كرده اند نيازي به داد دوباره شما نيست! اطمينان داشته باشيد به خبرم!

    نامجو فرياد معترض نسل ما است! هر ترك او آواي از جان و دل و مرحمي از اين نسل است ! چه آن وقتي كه از حافظ مدد مي گيرد چه آن وقتي كه ازكتاب آسماني هردو! در برگيرنده مفاهيم آن است! تابويسم را كنار بگزاريد از شما بعدي بود اين نگاه...

    پاسخ

    سلام. جناب حق پرست، هر چيزي که اسم قرائت جديد به خود گرفت، لزوماً درست و قابل دفاع نيست، بلکه برعکس آنچه اين روزها و سالها به عنوان قرائت جديد ميشنويم، بيشتر خيانتي فريبکرانه و دغلکارانه به قصد پوشاندن جامه رسميت بر عقايد غيرقابل دفاع، غير علمي و باطل است. اگر نسل ما چنين نماينده اي برگزيده، که مطمئنم اينطور نيست، بايد حلوايش را سرکشيد. مهمترين مشخصه نامجو دريدگي اجتماعي و سنت شکني بي محاباست که هيچ عقل و منطقي آن را نمي پذيرد و آنانکه از ين کار او لذت ميبرند، بايد ريشه هاي عصيانگري و عقده هاي دروني را در خود بيابند و به درمانش بکوشند. بي شک او از حافظ مددنميگيرد، حافظ را منکوب ميکند و مفاهيم والاي او را به سخره ميگيرد.