• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : بازي سرنوشت
  • نظرات : 45 خصوصي ، 39 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    راستي از تغييرات جالب سايت تشكر مي كنم .

    چند تا پيشنتهاد داشتم كه محترما به عرض مي رسونم

    1- در همان صفحه اول، نوشته هاي منتخب (حد اقل ) به صورت يك لينك واحد در اختيار خوانندگان قرار بگيرد تا با كيليك روي آن بتوانند به فهرست مزبور دسترسي پيدا كنند .

    2- در امكان جديدي كه به شكل خواندن متن وبلاگهاي به روز شده دوستان به پارسي بلاگ اضافه شده اگر اين امكان فراهم شود كه كاربر بتواند در ميان دوستان و لينكدوني خودش وبلاگهاي خاصي را انتخاب كند از چند جهت بهتر خواهد بود . به عنوان مثال سرعت لود آن بيشتر مي شود و ضمنا به خاطر بلند بودن ليست دوستان دچار خستگي نخواهد شد .

    3- در همان صفحه حتي المقدور تمام نوشته وبلاگ مورد نظر قابل خواندن نباشد بلكه مقداري از آن امكان مطالعه داشته باشد كه انگيزه حضور در وبلاگ به روز شده را از كاربر نگيرد چرا كه در دراز مدت اين امكان موجب پائين امدن آمار بازديد وبلاگهاي دوستان مي گردد .

    زياده فعلا عرضي نيست اگر مطلب تازه اي به خاطرم رسيد قطعا مزاحمتان مي شود .

    التماس دعا

    پاسخ

    سلام. از شما ممنونم. لينک برگزيده ها در سيستم قبل، تحت عنوان "يادداشتهاي خواندني" در صفحه اصلي هست. در بخش مديريت لينکها مي توانيد تيک نمايش بعضي لينکها در وبلاگ را برداريد و به ترتيب يک فهرست خصوصي براي بررسي بروزرساني داشته باشيد. براي مورد شماره 3 فکر خواهم کرد. ممنون از نظرات خوبتون. يا علي.