• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : مشكل اصلي ما جوانان!
  • نظرات : 63 خصوصي ، 52 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام به برادر عزيزم جناب آقاي فخري

    جاي مطلبي را كه بيان خواهم كرد، اينجا نيست ولي چاره اي نديدم و پيش خودم گفتم اول با شما بزرگوار در ميان بگذارم تا هرطور كه صلاح مي‏دانيد آن را عنوان نمائيد.

    صحبت باز هم مشكل ايران خودرو است. قبل از فوت همسرم، يك پژو- 405 دوگانه سوز ثبت نام كردم و با تأخير دريافت نمودم (بعد از فوت همسرم). اما متوجه شدم بعضي اوقات ماشين ريپ زده و گاهي حتي در وسط اتوبان ماشين كُپ كرده و به حالت خطرناكي با كاهش سرعت شديد مواجه مي شوم. چندبار به نمايندگيهاي متفاوت ايران خوردرو رفته ولي نتوانستند عيب آن را رفع نمايند و هركدام چيزي مي‏گفت. تا اينكه يك روز صبح، ماشين را به نمايندگي مركزي غرب تهران بردم ولي بعداز ظهر همان روز به من زنگ زدند و گفتند ما دستگاه تنظيم آن را نداريم و تنها نمايندگي شماره 3 سعادت‏آباد آن را دارد و به من يك تكه برگه اي داده و گفتند كه اين معرفي‏نامه شما به آنجاست. خلاصه روز بعد به نمايندگي شماره 3 (سعادت‏آباد) رفتم ولي قبل از وارد شدن به آنجا يكي از كارشناسان به نام آقاي خنجري تا عيب ماشين را مطلع شد، گفت امروز اين چندمين پژو-405 است كه اين عيب را دارد و اين عيب از كارخانه و مربوط به طراحي است كه اخيراً آن را رفع كرده‏اند و گفت كاري از دست ما برنمي‏آيد و يك شماره به بنده داد و گفت اين شماره تلفن امور مشتريان (خيابان شيخ بهايي) است (41-88608339) ولي افسوس و صد افسوس اولين شماره خراب بود و شماره‏هاي بعدي اشغال . . .

    حال حرف من اين است؛ تا اتفاق ناگوار ديگري براي سرنشينان پژو-405 نيفتاده، ايران خورو و سازمان كنترل كيفيت، پيشگيري عواقب خطرناك آن را درنظر بگيرد. ضمن اين كه راه حلي پيش روي مشتريان بخت برگشته‏اي مانند من قرار دهند.

    پاسخ

    سلام. چه عرض کنم...