• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : بابا خميني
  • نظرات : 42 خصوصي ، 48 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خدا

    سلام و خسته نباشيد

    آقا اين چه حكايتي است آماري كه در وبلاگ نمايش داده مي شود هميشه با وبگذر تفاوت فاحش دارد امروز كه ديگر ركورد دار شده يعني اگر تا ديروز تفاوت آمار بازديد بين ده تا پانزده بود امروز به حدود هفتاد رسيده! شمارنده ي وبلاگ حكايت از 82 بازديد تا ساعت 9 روز پنج شنبه 31 خرداد دارد در حالي كه همين آمار در وبگذر تنها 12 بازديد است عيب از شمارنده ي پارسي بلاگ است يا وبگذر؟

    در ضمن چرا شما يك قالب آرشيو درست نمي كنيد و نيز بهتر است در قسمت تنظيمات محلي مخصوص كد هاي جاواو... باشد تا با هر بار تغيير قالب مجبور به باز نويسي نشويم همچنين بد نيست براي موسيقي نيز امكاني چون بارگزاري تصاوير ايجاد كنيد اينگونه سايتتان كامل تر مي شود و نيز يك جستجو گر قوي وب با امكاناتي نظير ايميل رايگان فارسي ايجاد كنيد تا با خانگي نمودن آن هم دسترسي به وب و پارسي بلاگ راحتتر شود و هم قدري وابستگي به سايت هاي آمريكايي كم شود و..... و نيز چرا در قسمت انتخاب قالب امكان پيش نمايش وجود ندارد همچنين امروز هر بار روي قسمت پشتيبان فني كليك كردم صفحه ي خطا ظاهر شد.

    ممنون از زحماتتان

    موفق پيروز باشيد

    يا علي

    پاسخ

    سلام. سيستم آمار به دليل تغييرات در سيستم، يک روز صفر نشده و آمارش مربوط به ديروز و امروز است. از امشب صفر ميشود . آمار روزانه تصحيح ميشود. پيشنهادات شما مورد بررسي قرار خواهد گرفت. از شما ممنونيم. موفق باشيد.