• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : حسيني بودن يا حسني بودن
  • نظرات : 22 خصوصي ، 31 عمومي
  • پارسي يار : 5 علاقه ، 14 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    با سلام و آرزوي قبولي طاعات ، و تشکر از زحمات خالصانه تان در عرصه فرهنگ اسلامي ، باستحضارتان ميرساند که از تاريخ 12 تير تا امروز که 18 تير است در تازه هاي پارسي نامه جز آقايان خدائي هيچ دبير ديگري يادداشت نگذاشته اند ، گويا دبيران محترم تحريريه يادداشت ها را براي آنها ارسال مي نمايند ولي آن روزه داران عزيز را توان بررسي يادداشتها نيست ! و اين امر باعث رکود پارسي نامه ارزشمند خواهد بود و کم شدن انگيزه نوشتن را هم در مديران وبلاگها بدنبال خواهد داشت ، خواهشمند است دستور فرمائيد بررسي شود مشکل از چي و کيست ؟
    موفق باشيد
    پاسخ

    سلام. با شکر از پيگيري حضرتعالي، لطفا موضوع را در وبلاگ يا اتاق مجله مطرح بفرماييد تا امکان پيگيري مستقيم آن فراهم باشد. ممنونم.

    وبلاگ مهندسي توسعه نظام اجتماعي اين افتخار را دارد که مباحثي پيرامون اقتصاد اسلامي. نقد اقتصاد سرمايه داري و ساير مباحث اقتصادي را در اختيار جامعه علمي و پژوهشي کشور قرار دهد.

    با عرض سلام و ادب و احترام مجدد
    از همکاري شما بي نهايت سپاسگذارم
    بنده از خدمات طلايي بخش مديريت استفاداه مي کردم اما اخيرا از چند کارت عضو شتاب براي پرداخت اينترنتي استفاده کردم ولي انتقال انجام نمي شود
    براي افزايش اعتبار چه کنم؟
    پاسخ

    سلام. بله فعلا سيستم فقط با کارتهاي ملي کار ميکنه. ميتونيد با کمک بخش پرداخت بانکي اقدام کنيد.

    سلام.دوست خوبم امشب صلوات براي ظهور آقامون از ياد نبري .آقا جان كاش ميدانستم چشم كدامين خاك حضور سبزتورا به تماشا نشسته است وبرنرمي قدمهايت بوسه ميزند.
    كاش ميدانستم كدامين سرزمين غريب باوجور نازنين تو آشنايي دارد،وآغوش خود را بر مهربانيت گشوده است!
    يابن الحسن!

    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 93 ارديبهشت 29 نوشته شما با عنوان حسيني بودن يا حسني بودن برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب رهگذرم، دل نبند.... و دبير سرويس آن آسمان بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
     <      1   2   3      >