• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : وسعت فرهنگ و فرصت تنگ
  • نظرات : 7 خصوصي ، 23 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    سلام آقاي مدير

    خسته نباشيد

    رنگ ها و اندازه ي فونت هاي وبلاگ من به هم ريخته.دوستان ديگر هم به اين مشكل دچار شدن.نه مي تونيم رنگ فونت ها رو عوض كنيم و نه اندازه ها رو.لطفا هر چه سريع تر رسيدگي كنيد

    پاسخ

    سلام. با تمهيداتي، مشکل مرتفع شد. اگر باز مشکل مشابهي بود بفرمائيد تا بررسي کنيم. ممنون.

    سلام دوست من جناب آقاي مهندس فخري مدير محترم پارسي بلاگ

    خسته نباشيد با عرض رحلت عالم رباني حضرت آيت الله بهجت ،در وبلاگهاي اينجانب و تعدادي از دوستان به تازگي مشكل بسيار برزگي رخ داده است ويرايش تمامي پستهاي ما به هم ريخته و عكسها بزرگ و تيترها كوچك و رنگ خطوط نيز از بين رفته اند و اصلاح نيز نميشوند ظاهرا در وبلاگ جنابعالي نيز اين مسئله مشهود است خواهشمندم دستور فرمائيد موضوع بررسي و اينجانب و بقيه دوستان پارسي بلاگي راجهت حل معضل راهنمايي فرمائيد .

    با سپاس دكتر رحمت سخني از اروميه

    پاسخ

    سلام آقاي دکتر. با تشکر از شما، تغييري که اخيراً در سيستم داده شده، اينست که فرمت هاي پست هائي که از طرف نرم افزار ورد وارد شده، بخاطر اينکه حجم بسيار بالائي اشغال ميکند و نقش زيادي در کاهش سرعت بارگذاي وبلاگ دارد، حذف شده است. بنابر اين بايستي رنگ و شکل قلمها در داخل همين ويرايشگر فعلي انجام شود تا بماند.
    باسلام- پست جالبي بود با آرزوي توفيق و سربلندي . در ضمن رحلت مرجع عاليقدر آيت الله بهجت را تسليت مي گويم. و بعد از يك غيبت طولاني تاسف بار بروزم.... حسين آبادي

    قبل از هر چيز اينو بگم که بعضي برنامه هاي صدا وسيما خوب و حرفه ايي است، به خصوص در بخش سياسي و اطلاع رساني. اينو به اين خاطر گفتم که بعدش ميخوام از صدا وسيما انتقاد کنم جنبه ي سياه نمايي نداشته باشه يعني ما نقاط مثبت رو هم ميبينيم.

    و امّا انتقاد : مهم ترين اشکال در صدا وسيما به برنامه هاي سرگرمي وارد است علي الخصوص بخش فيلم و سريال ... متأسّفانه !

    متأسّفانه نحوه ي انتخاب،اداره و پخش فيلم و سريال هاي صدا وسيما افتضاحه.

    اکثر فيلم و سريال هاي خارجي و ايراني که از صدا وسيما پخش ميشه به هيچ وجه با فرهنگ اسلامي وايراني مردم کشورمون مطابق نيست و با کمال تأسف بايد گفت که بد آموزي هم داره!

    قصد ندارم ريز به ريز همه ي اشکالات رو بشمرم چون مهم ترين افتضاح را ميخوام بگم و اونم تينه:

    وقتي فيلم وسريال هاي پخش شده از سوي منتقدين و ديگران آبکي بودنشان ثابت ميشه صدا وسيما فوري ميکروفن را بر ميداره و ميره از مردمي که نسبت به هنر اونم هنر پيچيده ايي مثل سينما بي اطلاع يا کم اطلاع هستند نظرشون رو درباره ي فيلم پخش شده ميپرسن. { تازه بگذريم از سانسورهاش }

    حا لا ميخوام اينو از شما خواننده ي گرامي بپرسم که به نظر شما اين کار صدا وسيما حماقته يا موذي گري؟

    با سلام مجدد

    بله افراط در هر کاري خروج از اعتدال است ، پس شامل شعر ، داستان و همچنين اين چيه رمان خواندن هم مي شود همچنانکه شامل ديدن تصويرش هم مي شود ، يعني اين چيه فيلم و سريال هم چيزي جز ديدن تصويري شعر ، داستان و اين چيه رماني که نيست .

    پس توجيه عقلاني شما هم همين شمول را دارد ، خواندن مثلا شعر و داستان از سر سرگرمي و بحسب اشتغال مستقيم يا مرتبط را عرض مي کنم ، و اگر حالت سومي براي آن وجود نداشته باشد براي اين هم ندارد .

    علاقه ، اوقات فراقت ووو هم که فرموده ايد همينطور ، تا آنجا که دوست داشتن شعر ، داستان ووو هم انسان را کور و کر مي کند .

    البته جاي تامل دارد وقت تنگ و مصرفش خصوصا وقتي حرف از اصلاح الگوي مصرف هم باشد ، که چگونه و چقدر صرف اين چيه فيلم و سريال يا بقول شما شعر و داستان ووو هم کرد .

    بنده هم فکر مي کنم اگر بشيوه ي عقلايي باشد گام در راه اصلاح گذاشته ايم ، ولي اين را براي کدام چشم بينا و گوش شنوايي مي گفت ؟ اگر مثلا بگويد :

    عقل خواست اين شعله چراغ افروزد دست غيب آمد و بر سينه ي نامحرم زد

    يا مثلا :

    عاقلان نقطه ي پرگار و جودند ولي _ عشق داند که در اين دايره سرگردانند

    ووو از اين دست شعر بقول شما !

    همين امروز ديدم که " اعتقادات مذهبي " را صرف انتخابات مي کرد اين چيه تلويزيون ما يا بومي آن سيمايمان ، درست مثل ما که در اينجا عقل را خرج مي کنيم .

    نمي دانم سنتان اقتضا مي کند اوايل انقلاب را ؟ ولي دوران جنگ را بياد مي توانيد بياوريد که مساجد هزينه مي شد برايش ، الان هم لازم بشود نمونه اين والخرجي ها را داريم ، ولي کار که به اداره ي شهر که مي رسد همه کاره شهرداريست و شوراي شهرش حتي براي اداره مسجد هم !؟ حالا بماند قانون گذاري و اجرا و قضاوت بر اساس آن که براي خودش قوه اي دارد و دم و دستگاهي ، چراکه در قسمتي از فرمايش شما آمده :

    بي شک، اگر کسي اندک آشنايي با ... داشته باشد، نمي تواند منکر اهميت ... شود. بي تعارف، آن افکار فسيل شده اي که هنوز هم ... را - مطلقاً - کاري بيهوده ميدانند، درک درستي از زمان، جهان، جامعه و انسان ندارند و چاره اي جز فرو رفتن در کنج انفعال نخواهند داشت.

    در نقطه چين ها نهادهاي جامعه ي مدني را بگذاريد و ببينيد چي از آب در مي آيد ؟

    جانا سخن از زبان ما مي گويي !
    سلام..من هم مدتها فكر و دهنم مشغول اين موضوع بود و نمي دانستم به چه صورت نظرم را يكجا تدوين و ارائه كنم..يادداشت شما دقيقا حرف دل من هم هست... موفق باشيد

    سلام عليكم مدير عزيز و گرامي

    ديدم مطلب تازه اي نوشته ايد خدمت رسيدم .

    فعلا عرض ادب و سلامم را بپذيريد تا بعد خواندن مطلب خدمت برسم .

     <      1   2