سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

تقصیر مایکروسافت بود.

سلام.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه (17و18 شهریور) مشکلی عجیب و غریب برای پارسی بلاگ پیش آمد. بدون اینکه تغییری در برنامه ها داده باشیم و یا هیچ پیغام خطائی از طرف سیستم مشاهده کنیم، یادداشتها برای ذخیره، به سرور ارسال نمی شدند و اظهار نظر ها هم از گوشه کامپیوتر نظر دهنده، حتی یه سانت اون ور تر نمی رفت.

اولش فکر کردم کامپیوتر خودم احیاناً ویروسی شده. بعد بررسی های بیشتری کردیم و خلاصه دردسرتون ندم، مواجه شدیم با یک معمای پیچیده. نهایتاً روز چهارشنبه در محل کارمان اتاق بحران تشکیل شد. این مشکل بایستی در اسرع وقت، و بدون هیچ فوت فرصت حل می شد.

فرضیه های مختلف در بخشهای سیستمی سرور ما که در خارج کشوره، مطرح شد و از کوچه پس کوچه های IIS تا زیر و بمهای دات نت فریم ورک و حتی سورسهای سیستمی آن مورد بررسی قرار گرفت...

جای شما خالی، ساعت حدود 5/4 بامداد امروز پنجشنبه، در حالی به آرامی فرمان ماشین رو می چرخوندم به سمت خانه، آرام آرام حرکت می کردم که صدای آرام بخش آقای محمد اصفهانی از بلندگوهای ماشین، خستگی کار شبانه را التیام می بخشید و  شادی و رضایت مرا از حل مشکل به حضور می طلبید.

مشکل از جناب سرویس پک جدید جناب بیلی جون در مایکروسافت بود. ما صبح سه شنبه با خیال راحت اونو رو سرورمون نصب کردیم و احتمال هم نمی دادیم که سورسهای Validation در سمت Client مشکل داشته باشند. سورسهای خود مایکروسافت. در اصل صفحاتی که دارای Validator بودند، در نسخه جدید، Validate نمی شدند.

زحمات بی شائبه تیم متخصصین ما بر خطای مایکروسافت فائق آمد. خصوصاً این امیر خان که در وبلاگش خودشو آبدارچی پارسی بلاگ معرفی  میکنه.

از همه می خوام دعا کنید خدا یه خانم خوشگل متدین، باوقار، با شخصیت و ... براش بفرسته. آخه می خوایم زنش بدیم...

 

 

 

 


اولین تنه دوستانه

سلام بر همه عزیزان

اولین تنه وبلاگی به پارسی بلاگ زده شد :دوست عزیزم آقای شیرازی. ایشون از برنامه نویسان و فعالان موفق در عرصه اینترنت هستند که کارهای زیاد و با کیفیتی از ایشون تا بحال دیدیم، از جمله سایت معروف پارسیک. ضمناً ایشون نیز یک سیستم مدیریت وبلاگ تهیه کرده اند که ایشالا بزودی معرفی خواهد شد. موفقیت ایشون را از درگاه حضرت باری مسئلت داریم و از تذکر امنیتی شون ممنونیم.

یا علی مدد


موضوعات پارسی بلاگ

سلام.

دوستان در حال آماده سازی یک ساختار موضوعی جدید برای پارسی بلاگ هستند که به خواست حق، همین روزها آماده میشه. من فکر می کنم دسته بندی موضوعی درست، یک ضرورت بسیار مهم برای مدیریت دیتاست.

یا علی مدد


نسخه آزمایشی پارسی بلاگ

بنام خدا

سلام بر همه عزیزان

پارسی بلاگ یک سیستم جدید خدمات وبلاگ است که هم اکنون مراحل آزمایشی خود را پشت سر می گذراند.
اگر شما نیز مایلید مارا در این مسیر یاری دهید، می توانید اینجا را کلیک کنید.
دست شما را برای همکاری های آینده به گرمی می فشاریم.