سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

امضای الکترونیکی پیام

بنام نام آور او

سلام خدمت همه عزیزان دلم. ایشالا که همه تون توپّ توپ باشید.
بعضی از شماها درباره کد امنیتی سوال کردید. یه علامت سوال کوچولو بالای سر عبارت "کد امنیتی"  (والبته خیلی جاهای دیگه مثلاً در بخش مدیریت)هست که اگه یه کلیک کوچولو بکنید توضیحات کافی بهتون میده. برای دیدن معنی شکلکها هم کافیه با ماوس روشون برید...

بعضی از دوستان از پیغام خطا در وقت فرستادن پیام سخن گفته اند. اگه لطف کنید، دقیقاً بنویسید پیغام چیه و یا اون صفحه رو برام ایمیل بزنیدحتما بررسی خواهد شد.

راستی عزیزان، قصد داریم ، یک سیستم امضای الکترونیک برای پیامها راه اندازی کنیم. با کمک این ابزار، ما میتونیم، معتبر بودن مشخصات پیام دهنده برای وبلاگ شما را تضمین کنیم و هرکسی نمی تونه با نام و مشخصات یکی دیگه پیام بذاره.

درباره ایمیل هائی که براتون ارسال میشه، باید بگم در بخش مدیریت کاربر یک گزینه هست که در صورت گذاشتن پیام، با ایمیل، به شما اطلاع داده بشه. اگه دوست ندارید، میتونید، غیر فعالش کنید.
یه قابلیت خیلی مهم که معمولاً باهاش آشنا نیستید و خیلی می تونه در بالا بردن بازدیدکنندگان شما موثر باشه، تعیین یک یا چند موضوع برای وبلاگتون و تک تک یادداشتهای خودتونه. برای تعیین موضوع برای وبلاگتون، در بخش مدیریت، موضوعات وبلاگ، این کارو بکنید و برای یادداشتها، وقتی که یادداشتتون ذخیره شد، یک لینک موضوع با تعداد صفر در جدولش پیدامیشه. اگه رو موضوع کلیک کنید، می تونید برای یادداشتتون یک یا چند موضوع انتخاب کنید.اگه این کارو بکنید، اونهائی که در صفحه اول پارسی بلاگ، فهرست یادداشتها را کلیک می کنند، از راه موضوع یادداشت شما به وبلاگتان دسترسی پیدا می کنند.
خب زیاد پرحرفی کردم. بقیه اش باشه برای بعد.

دلهای پاکتان، نورانی تر، و شور و شکوه جوانیتان، با ملکوت آسمانها قرین باد.

دوستدار و خدمتگزار شما


مبارک، هزار تا.

سلام عزیزان.
میلاد دوازدهمین ولی خدا، مبارک.
به محضر منورش عرض می کنیم :

می میرم از غمی که نمردم برای تو
ای خاک بر سرم که نشد خاک پای تو

به وبلاگ نویسای عزیزی که به تازگی در این ایام مبارک مهمان خانه محبت ما شده اند، صمیمانه خوش آمد می گویم. ما هدیه ای نداریم، جز ابراز محبت صادقانه که نثار دلهای پاک و باصفای شما عزیزان می کنیم.

یا علی مدد


اعتماد به مهربانترین دوست

سلام رفقا.

احوال شریف چطوره. خوبین ایشالا؟ اوضاع کار و بار و زندگی چطوره؟ ظاهراً بیشترتون مجردید(همون عذب گلی خودمون...). بنابراین بدتون نمیاد حرف (خره) رو بزنیم...

خب، جونم واسه تون بگه که ...  خیلی فکرش نباشید.

دختر خانما و آقا پسرای گلم بدونن که دست مهربان خلقت، حتماً حتماً واسه شون یه طرحهائی ریخته... این التهاب درونی تونو با یاد مهربانترین دوست ما آدما، یعنی خدای خوب و عزیز، فرو بنشونید... بیائید به او اعتماد کنیم...


هک شدیم آیا...

سلام. سلام بر همه عزیزان.

مهمانان عزیزم که اغلبشون تازه به خانه محبت ما تشریف آورده اند. اونائی که دم در هستید... خب تعارف نکنید... منزل خودتونه... باور کنید... بفرمائید تو... تو پارسی بلاگ چیزی که خیلی پیدا میشه محبت صادقانه است. از من به اصطلاح صاب خونه تا شمای مهمون، همه و همه ریزه خوار سفره رحمت و محبتیم. اصلا بی محبت که زندگی رنگ و روئی نداره. من در فلسفه هم معتقدم به اصالت حب. باور کنید، ما این خونه رو به پا کردیم که محبت کنیم محبت بیاموزیم و محبت ببینیم. همین. من فکر میکنم هیچ هدیه ای از آسمان به خوبی محبت به ما خاکی ها داده نشده... 

خب بگذریم. بریم  سراغ امور مدیریتی.

باید به همه عزیزانم عرض کنم که برایتان ده دوازده تائی قالب خوب و شکیل آماده کرده ایم. بسیاری از دوستان عزیزم چه حضوری و چه در وبلاگها و ایمیل از تعداد کم قالبها و بچه گانه بودن بعضی گلایه داشتند.

ضمنا بعضی خطاهای سیستم رو هم که عده ای از عزیزانم صمیمانه یادآور شده اند، رفع کرده ایم. اما یه مشکل کوچیک هست:

یکی دو روزه نمی تونیم به سرور وصل شیم و آخرین تغییرات رو ارسال کنیم. هر چی هم تماس و ایمیل زدیم به سرویس دهنده محترم (که نمی خوام آبروشون رو ببرم) هنوز نتیجه نداده.

یه مشکل دیگه هم که خیلی عجیبه پیش اومده : سرور وب ما در آوردن صفحه پیش فرض عشقی عمل می کند. گاهی میاره و گاهی هم یه صفحه سفید سفید پاک مثل جیب من و دل شما، میاد، بجای پارسی بلاگ. بعید نمی دونم این کار هکر مکرا باشه، چون بقیه سایتهای ما سالمند. مطمئن باشید اولین فرصتی که وصل بشیم قالبهای قشنگی رو براتون می فرستیم.

ضمنا اونائی صفحه اصلی براشون سفید میاد می تونن اینجا رو کلیک کنند.

مخلص همه ساکنان شهر محبت