سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر پارسی بلاگ

نوشته های پراکنده مدیر سایت

نامه به شهروند امروز


بنام خدا
درپی درج مطلبی در هفته نامه‏ی شهروند امروز، دقایقی قبل نامه ای به شرح زیر برای این مجله ارسال نمودم که جهت اطلاع دوستان، اینجا هم ذکر میکنم :

جناب آقای محمد قوچانی، سردبیرهفته نامه‌ی "شهروند امروز"
با عرض سلام و ادای احترام

پیرو چاپ نوشته‌ای با عنوان "درباره ادعاهای نامجو" در نشریه شهروند امروز (شماره 63 یکشنبه 24/6/87 صفحه 12) ودرج نام اینجانب و سایت پارسی‌بلاگ و ارجاع تلویحی اتهامی به بنده با عنوان"مسئولیت پخش اینترنتی قطعه مربوط به آقای محسن نامجو(خواندن آیات قرآن همراه با موسیقی)"، به استحضار میرساند:
اینجانب، اتهام "مسئولیت نشراینترنتی این قطعه" را به شدت تکذیب می‌نمایم. این قطعه را از وبلاگی با عنوان"پس فردا" با آدرسpasfarda.wordpress.com و در مطلبی با عنوان "محسن نامجو و خواندن قرآن همراه با موسیقی" با آدرس مستقیم pasfarda.wordpress.com/2008/08/13/namjoo (مربوط به تاریخ 23/5/87 ) از آدرس www.fileden.com/files/2008/6/24/1974366/va shams.wma دریافت و استماع کردم و براساس آن، متن اعتراضیه‌ای در وبلاگ شخصی خود قراردادم.
شایان ذکر است که این قطعه از مدتها قبل، در آدرسهای مختلف شبکه اینترنت وجود داشته و بسیاری از دوستداران آقای نامجو، آن را شنیده بوده‌اند و لینکها و مستندات بسیاری دال بر پخش شدن آن در ماههای گذشته موجوداست.
مستدعیست طبق قانون مطبوعات، این توضیحات را جهت رفع ابهام و اتهام، در شماره بعدی نشریه در همان مکان چاپ بفرمائید.

با تشکر
سیدمحمدرضافخری
مدیرپارسی بلاگ
24/6/87

پی نوشت :
از نظرات بعضی دوستان متوجه شدم که سوء تفاهمی پیش آمده‏است و گویا چنین برداشت کرده‏اند که بنده منفعلانه از موضع قبلی خود عدول کرده‏ام. اینجانب به هیچ وجه از حرف و انتقاد و اعتراض خود برنگشته‏ام و متن اعتراضم هم در جای خود باقیست. آنچه در نامه‏ی بالا متذکر شده و تکذیب کرده‏ام، اتهام پخش و انتشار این اثر (بعنوان نفر اول) در شبکه‏ی اینترنت است.
به صراحت می‏گویم که اگر بنده بعنوان اولین نفر، به این قطعه دست می‏یافتم هرگز اجازه تکثیر و پخش آن را به احدی نمی‏دادم، اما متاسفانه این اثر به اعتراف بسیاری از دوستداران نامجو و به استناد مدارک و لینکهای موجود از ماهها و حتی سال قبل (خواسته یا ناخواسته) در اینترنت پخش شده و بنده هم یکی از هزاران نفری بوده‏ام که آن را شنیده‏ام.
دقت کنید که این اتهام با عنوان پخش مسائل خصوصی و شخصی جناب آقای نامجو در بند آخر
ندامت نامه‏ی ایشان مطرح شده و در نامه‏ی مجله شهروند، این اتهام به بنده ارجاع شده‏است. بنابراین تکذیبیه‏ی بنده مربوط به اعلام برائت از این اتهام و ارائه مدرک و منشاء استفاده‏ی بنده ازین قطعه است و نه عدول از اصل اعتراض به اجرای آن قطعه موسیقی.