• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : دروغ سفيد و خروج 350 ميليارد دلار ارز از کشور
  • نظرات : 13 خصوصي ، 10 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آرش عامري 

    جالب است بدانيد که ضرابخانه مايرمينت آلمان که 52/0 آن براي کوئست هست ،قدمت 130 ساله دارد،در طول120 سال اندازه 10 سال که با کوئست کار کرده فروش نداشته است.

    خوب به اين ترتيب يک شرکت بين المللي که قطعا يکي از اعضائ رسمي تجارت جهاني هست از اين روش در بيش از 200 کشور جهان براي فروش استفاده مي کند .که يکي از آن کشورها کشور جهان سومي ما ايران مي باشد.در ابتدا اين شرکت دفتر نمايندگي خودرا در پايتخت ايران (ميرداماد تهران) داير کرد وطبق قوانين حاکم بر ايران ثبت و شروع به کار کرد.خوشبختانه استقبال زيادي از اين پديده قرن 21 در ايران به عمل آمد. به همين دليل مسولين درخواست ماليت بيشتري از شرکت کردند وچون شرکت عضو رسمي تجارت جهاني هست از پرداخت بيشتر خود داري نمود .به همين دليل دفتر نمايندگي آاز ايران به دوبي برده شد.ناگفته نماند که در اين بين ما ضرر کرديم .1- از دريافت 4/0 آن هم بي بهره شديم2-شرکت کنندها محصولات خودشون را به سختي دريافت يا اصلا دريافت نکردند 3-اين کار خود يک تبليغ کلامي براي مردم شد و بيشتر شرکت کردند

    به نظر بنده حقير کشور ما مي تواند همان روشي که کشورهاي پيشرفته مثل ژاپن،چين،اندونزي،مالزي وحتي هنددر پيش گرفته را اعمال نمايند.

    نکته ديگري که قابل تامل است اينکه ما صنعت نتورک را با سيستمهاي هرمي اشتباه مي گيريم.که اين دو سيستم هيچگونه شباهتي به هم ندارند به غير از رابطه تصاعدي حاکم بر آنها در اينجا نميتونم راجع به آن زياد توضيح بدم

    اين سيستم سراسر قوت و قول نتورک دنيا هست.اين صنعت در دانشگاهاي ايران ودنيا تدريس ميشود .ويک صنعت پيشرفته قرن 21 خواهد بود به اميد روزي که همه بتوانند از اين سکوي پرتاب براي رشد اقتصادي خود استفاده کنند و به تمام اهداف و آرزوهاي خود در زندگي برسند واسلام .
    + آرش عامري 

    آدم خوار يا آدم ساز؟شما قضاوت کنيد

    قصه.قصه نتورک مارگتينگ است.نتورک مارکتينگ يعني بازار يابي شبکه اي،

    در طول تاريخ انسانها گاها به دنبال يک سري پيشرفتهاي سريع و زود بازده بوده و هستند.

    و در اين ميان معمولا يک سري مقاومتهائي چه از طرف مديران و چه از طرف مردمان عادي بوجود آمده،به عنوان مثال وقتي عصر کشاورزي جاي خود را به عصر صنعت ميدهد مقاومتهاي شديدي بين آنها اتفاق افتاده است.

    تا اينکه بعد مدتي اين کار يک پيشرفت ورشد به حساب آمده است ،يا وقتي عصر صنعت جاي خود را به عصر اطلاعات و ارتباطات ميدهد،باز هم عدهاي در برابر آن از خود مقاوت نشان دادهاند.

    امروزه بشر مخصوصا انسانهائي که به دنبال تغيير و تحول هستند به دنبال يک سکوي پرتاب مطمئني هستند که در مدت زمان کمتري به توانند به اهداف خود برسند.و اين هميشه يک امر شدني و دور از دسترس نبوده است.تا اينکه بزرگان ،اقتصاد دانان،جامعه شناسان،روان شناسان به اين فکر افتادند که همه افراد جامعه بتوانند از ان سکوي پرتاب براي تحقق آرزوها و اهداف استفاده نمايند.آنها پس از چندين سال تحقيق و بر رسي به اين نتيجه رسيدند :انسان به جاي اينکه مدتهاي زيادي را به همراه يک سرمايه گذاري بسيار کلان (که امکان آن براي همه مقدور نيست) براي پيشرفت در يک امر صرف بکنند از حاصل دسترنج چندين نفر که خود عاشق اين کار هستند استفاده کنند.

    به اين ترتيب يک سيستم بسيار قوي بنام نتورک مارکتينگ مطرح ميشود.حتما همه شما بهتر از من ميدانيد که تبليغات کلامي موثرترين سيستم بازار يابي جهان امروز است.شما حتما فيلم مارمولک را يا ديدهايد يا اينکه اسمي از آن را شنيده ايد، اين فيلم حتي يک بار هم که شده از راديو و تلويزيون يا حتي روزنامه اي تبليغي راجع به آن نديديد ونه شنيديد/ولي اکثر قريب به اتفاق مردم آن را تماشا کردهاند.

    چون همونطور که گفتم از يک تبليغ کلامي استفاده شد وخيلي موثر واقع شد.

    بله ايران در آينده اي نه چندان دور بايد قوانين تجارت جهاني را بپذيرد اما اين به اين معني نيست كه گلد كوئست بايد فعايت كند در اينجا به بزرگترين دروغ كوئست كه ميگويد من عضو سازمان تجارت جهاني هستم اشاره ميكنم اين كمپاني به هيچ وجه جزو سازمان تجارت جهاني نيست و تحت پوشش آن نمي باشد . به زودي كتاب دسيسه هرمي منتشر خواهد شد و تمام اطلاعات را به صورت كامل بيان خواهم كرد .

    ميتوانيد با مراجعه به سايت تجارت جهاني كه در زير لينك شده و با مراجعه به ليست 152 عضو آن صحت اين موضوع را بررسي نماييد .همچنين ساير سهامهاي اين كمپاني دروغي بيش نيست كه البته ديگه دروغ سفيدم نيست اين يك دسيسه هرمي است .

    سايت سازمان تجارت جهاني http://wto.org

    + آرش 
    سلام من خوشحال ميشم در اين زمينه يعني در مورد نتورك هر سوالي داشته باشيد جواب گو باشم.من هم بيش از 2000 نفر را براي اين كار پرزنت كرده و خيلي هم ورودي گرفته ام .من نمي دانم كسي كه با شما صحبت كرده چه تعادلي داشته.هر كي بوده احتمالا از ليدرهاي تيم حسين غفوريان بوده.اگه منطقي بحث كنيد من حتي حاظرم در يك رسانه ملي با شما بحث كنم.شادباشيد
    + سردر گم 
    سلام.
    بنده تا حدودي با اينگونه سيستم هاي تجارتي شبكه اي آشنا هستم . و مي دانم كه چنين سيستمي از نظر اقتصاد جهاني هيچ گونه مشكلي ندارد و ميزان پورسانتي (مبلغ به ازاي بازاريابي) كه به افراد مجموعه پرداخت مي كند از نظر علم اقتصاد و رياضيات هم قابل اجراست . ولي اين را نمي دانم آيا ايران با پذيرفتن مفاد قوانين سازمان تجارت جهاني باز هم مي تواند جلوي اينگونه فعاليت ها را بگيرد ؟؟؟؟
    آيا دليل اينكه دولت اقدام به بستن اينگونه دفاتر ني كند به جهت آمادگي براي مواجهه با آزادي اينگونه سيستم ها در آينده نيست؟
    حتماً مي دانيد كه سياست ايران در حال مهيا نمودن شرايط براي جهاني شدن مي باشد .

    سلام.ممنون كه پاسخ داديد.لطفا اين رو هم پاسخ بديد قول ميدم ديگه مزاحمتون نشم.آيا اگه يه قالب از بلاگفا باشه و من به پارسي بلاگ ترجمه كنم و براي طراح قالب اسم خودم رو بنويسم مشكلي داره؟
    البته بعضي از قالب ها رو با طراح هماهنگي كردم.البته بعضي هاش رو.
    ممنون

    خداحافظ

    پاسخ

    سلام. ما دخالتي در کيفيت طراحي قالب و اجزاي آن نداريم.

    سلام دوست من.امروز يک وبلاگ رو ديدم که از قالب هاي طراحي شده توسط من استفاده کرده.اما لوگو و نام و آدرس طراح رو به نام خودش ثبت کرده.ممن با دوستام مشورت کردم.يکي از اونا گفت با شما در ميان بگذارم.شما اون وبلاگ رو مي بنديد.حالا لطفا من رو راهنمايي کنيد.

    اينم آدرس وبلاگ اون شخصه:

    http://ffkk.parsiblog.com

    با تشكر

    طراح قالب هاي پارسي بلاگ

    محمد باقري

    پاسخ

    سلام. امکان دخالت ما در اينگونه موارد نيست. خودتان مستقيما پيگيري بفرمائيد. موفقباشيد.
    سلام دوست من.ميشه در مورد قالب هاي ارسالي توضيح بديد.يعني ميشه قالب ارسال كنيم بگذاريد تو سايت اصلي پارسي بلاگ؟
    پاسخ

    سلام. با تشکر از شما، فعلا برنامه اي براي افزودن قالبهاي جديد سيستمي نداريم.

    بنام حضرت دوست

    ممنون از نظرتون

    فكر كنم راضي شده باشيد

    موفق باشيد

    پاسخ

    سلام. ممنونم از محبتتون. ايشالا خدا راضي باشه. ياعلي.

    سلام.

    1. جناب مدير تبليغات اين بقول شما _ دروغ سفيد _ تو نت كه پره !

    2. اين مقامات ارشد كه فرموديد يعني چه كساني ؟ مزاح كه نفرموديد ؟!

    عالي جنابان ، البته بعضي هاشون در پي تصفيه حساب شخصيشون هستن . و رفتن دادگاه شكايت وقت ندارن براي مسائل فرهنگي جامعه فكر كنن.

    ميدونيد اصلا نمي خواهيم فكر كنن ، همون بهتر كه به فكر كارهاي خودشون باشن ، چون جز حرف زدن ، كاري بلد نيستن . آقا زاده هاي خودشون رو جمع و جور كنن ، هنر كردن !!! كار فرهنگي پيشكش ...