• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : به بهانه‏ي يوزارسيف
  • نظرات : 4 خصوصي ، 35 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + نفير ني 

    سلام آقاي مدير

    راستش من تمام مشخصات وبلاگم رو فراموش کردم رمز عبور و حتي نام کاربري آن را از شما درخواست حذف اين وبلاگ را دارم

    http://www.nafireney.parsiblog.com/

    پاسخ

    سلام. با پشتيباني فني سايت مطرح بفرمائيد. موفق باشيد.

    سلام

    داستانشو شنيديد پنبه دزد دست به ريشش مي کشه ؟ حالا اوني که مي گه خفقانه مگه چيکارش کردند؟؟؟ يا چي کرده و مي خواهند چه بلايي سرش بيارند؟؟؟ که ميگه خفقانه؟ها؟؟؟ با خونه يا خودش قهر کرده ديواري کوتاه تر از دولت پيدا نکرده ، نمي دانم قصدشان اظهار وجود است يا ابراز نظر؟؟
    ممکن است بعضي فکر کنند ديگران به خاطر منافعشان طرفدار حکومتند ، مهم نيست که نمي دانند،

    ممکن است ابدا ندانند التزام به ولايت فقيه قلبي است و لساني ، مهم نيست که نمي دانند

    ممکن است به آنها که کشور را خوب يا بد متعلق به خود مي دانند برچسب ريا يا منفعت طلبي بزنند در حاليکه به قدر خود تلاش مي کنند، بدي ها را رفع و خوبي ها را تقويت کنند، (و خدا هم از هرکس به قدر توانايي اش مي خواهد) مهم نيست که نمي دانند

    ممکن است علنا بگويند از موقعيتشان در جامعه مي ترسند و مي ترسند زياده ابراز نظر کنند در حاليکه کسي که حرف حق مي زند و حرفش دليل و سند دارد حتي حتي از موقعيت کذايي و بالاترين سمت ها هم نمي ترسد

    اما اگر کسي مغرضانه يا چشم و گوش بسته دهان باز کند...

    الهي که ما حداقل اگر جزو ياران خاص ائمه نيستيم جزو سياهي لشکر ائمه و امام حسين عليه السلام باشيم.


    کساني را مي بيني که براي مردان اين دولت دعا مي کنند و از خدماتشان لذت مي برند، اما کساني را مي بيني که از غم بالا و پايينِ آب و نان به دولتمردان بنده خدا گير سه پيچ مي دهند و گراني را ويژه اين دولت مي دانند!!! (در حاليکه هميشه گراني بوده در همه دولتها و کشورها، هيچ کشوري از گراني به ارزاني نرفته)


    بدو بدوهاي دولت رانديد مي گيرند و به تاييدات روشن رهبر به دولت هم نگاهي نمي کنند...


    (بعضي ها بعضي ها تا جايي که مغزشان لغت مي فرستد، بد مي گويند و نمي دانم ديگر سوظن نگفته اي درمغزشان باقي مي ماند يا نه!؟


    (البته يکي از پارسي بلاگي ها مطلبي داره: قهر نکنيد، استقامت کنيد)


    اما گاهي غرض ورزي وجود دارد يا، طوطي وار و بي خبر زبان دشمن شدن...
    ولي فکر کنم... فکر کنم...


    اگه مخالف هايي که وجود دارند نادان باشند و گوش شنوا داشته باشند


    بهتر است تامغرض با گوش بسته و دهان باز...


    از بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار با کارگزاران حج اين است که:


    ...وقتى رحمت الهى براى ما پيش خواهد آمد که مواظب و مراقب خودمان باشيم؛ مراقب حرف زدنمان، مراقب اقدام کردنمان، مراقب تبليغاتمان. اين فضاى بى بند و بارى در حرف زدن، در اظهارات عليه دولت، عليه کى‏ به خاطر اغراض، اين ها چيزهائى نيست که خداى متعال از اينها به‏آسانى بگذرد. آن وقت کسانى خطا ميکنند، خداى متعال «و اتّقوا فتنة لا تصيبنّ الّذين ظلموا منکم خاصّة»؛ بله اينجورى است. بعضى از ظلم ها، بعضى از کارها هست که نتيجه و اثر آن دامن همه، نه فقط دامن آن ظالم را ميگيرد؛ بر اثر رفتار يک عده‏اى که در گفتار خودشان، در عمل خودشان، در قضاوت خودشان ظلم ميکنند. بايد مراقب اين چيزها بود.
    16 آبان ماه 1387

    سلام اين داريوش خان مطالب مرا چه قبلا نوشتم چه از فكرم درآمده درنيامده كپي كرده تو وبلاگش http://daruoosh.parsiblog.com

    آخه اجازه اي ...

    منم نديد بديد اجازه ام ها

    ولي بهتره كه تدابيري انديشيده بشه كه اگر كسي مطلبي را پسنديد مدير سايت مختار باشد اجازه كپي بدهد يا ندهد

    پاسخ

    سلام. مشكل كپي راه مشخصي براي پيگيري ندارد. شما اگر پيشنهادي داريد بفرمائيد تا بررسي كنيم ببينيم اجرائي هست يا نه. موفق باشيد.

    سلامو خسته نباشيد

    ببخشيد من از اين طريق با شما تماس گرفتم راه مطمئن تر و سريعتر ژيدا نكردم

    سريع و خلاصه بگم

    وبلاگ من رفتارش در فاير فاكس عوض شده و گرافيك آن ذر اينترنت اكسپلورر فرقي كرده اما در فايرفاكس از تمژلت وقالب سايت هيچي نمانده

    ممنون ميشم دستور رسيدگي بفرماييد

    پاسخ

    سلام. با پشتيباني فني سايت مطرح بفرمائيد. موفق باشيد.

    سلام دوست عزيز
    با توجه به هجمه شديد وهابيون به اعتقادات شيعيان و نبار به پاسخگويي به اين شبهات وبلاگ پاسخگويي به شبهات را راه اندازي کرده ام . به همين جهت دست ياري به سوي شما عزيز دراز کرده و طلب کمک از شما را دارم . انشا الله با لينک دادن به اين وبلاگ(www.shobahat.parsiblog.com) من را در اين امر مهم ياري رسانيد و ديگر دوستانتان را نيز در صورت تمايل با خبر سازيد.
    اجرتان با صاحب شريعت.
    ارادتمند شما. حاج امير

    سلام

    جالب اينكه همين كسايي كه هر توهيني رو به رييس جمهور روا مي دارن اگر سؤال و نقدي رو از شخصيت هاي مرد علاقشون طرح کني متهمت مي کنن به بي ادبي!!!!!!!!!

    در ضمن تشکر مي کنم از جوابي که به نقد توهين به بوش داديد

    موفق باشيد


    سلام دوست عزيزم به وبلاگم سر بزن حتما . منتظرم

    سلام

    بخشيد من پسورد وبلاگم رو عوض كردم و تو پسورد جديد از. آلت.

    استفاده كردم اما الان هرچي تلاش مي كنم پسوردمو باز نمي كنه...

    چه كار كنم؟؟؟

    پاسخ

    سلام. با پشتيباني فني سايت مطرح بفرمائيد. موفق باشيد.
    + همسفر 

    سلام آقاي فخري.

    خدا ان شالله حفظتون كنه كه به خوبي حق رو از نا حق جدا مي كنيد. يه آماري ايرنا در همين رابطه منتشر كرده بود، نمي دونم ديديد يا نه؟ يه مقايسه بود از توهين به رئيس جمهور بين دو رئيس جمهور قبلي و آقاي احمدي نژاد. حقايق واقعا شرم آوري رو نشون ميداد.

    و يه جمله خطاب به آقايي به اسم حسين نژاد كه كامنت گذاشتن:

    كمي انصاف داشته باشيد. ديگه چه ميزان از توهين و فحش و تخريب و انتقاد (كه فقط اين مورد بلا مشكل است) بايد در سطح مطبوعات و رسانه ها (و نه پيامك و...) روزانه پخش شود كه شما اذعان كنيد فضاي نقد و انتقاد وجود دارد و يا كافي است؟

    شرايط موجود نه فضاي باز و آزاد كه به تعبير حضرت آقا فضاي بي بند و باري است.

    والسلام

    سلام ...توهين توهينه ...ذات اين كار زشته.....تو قران هم اومده....حالا ...چه به رئيس جمهوره ما...چه به هر جاي ديگه. و هر كسي ديگه ....!!!..بايد يكجانبه شعار نداد......

    ++درضمن ...من اومدم بپرسم اين كلمات كليدي كه گذاشتيد اين پايين چيه؟؟نميشه كاري كنيد دلبخواهي باشه ....براي وب لاگ ها....و اگه كسي نخواد حذفش كنه....ممنون...جواب بديد بهم...

    پاسخ

    سلام. مي توانيد در قالبتان حذفش كنيد. موفق باشيد.
    سلام به مدير خوش فکر و پدر خانواده بزرگ پارسي بلاگ
    بنده هم اگرچه پس از راي دادن به آقاي احمدي نژاد بر حسب شغلم با سياستهاي ايشان موافق نيستم اما هرگز توهين به رئيس جمهوري که براي کشورمان برگزيده ايم را نمي پسندم.
    خيلي متاسفم که بگويم اگرپه با ديدن چهره رئيس جمهورم در سايتهاي خارجي به هر عنوان حس خوبي ندارم اما ديدن و شنيدن توهين نه تنها به ايشان بلکه ساير مقامات کشورم احساس شرم مي کنم که بيشتر اين گونه توهين ها را متاسفانه خود ايراني ها مي کنند.
    وقتي خودمان به خودمان توهين مي کنيم چطور بايد انتظار داشته باشيم که ديگران به ما احترام بگزارند.
    با سپاس از وقتي که براي خواندن مطلب من اختصاص داديد.

    سلام

    البته توهين، كاري غير اخلاقي و حرام است. ولي كاش توضيح مي داديد كه توهين به سران استكبار چه حكمي دارد؟ مثلا منتظر الزيدي كه به بوش توهين كرد، آيا به همه ي مردم امريكا توهين كرد؟ يا اين چيز ديگري است؟ كاش مرز اين دو كار اخلاقي و غير اخلاقي را روشن مي كرديد تا سوء تفاهمي پيش نيايد.

    پاسخ

    سلام. محل بحث بنده توهين شخصي است. توهين به امثال بوش بعنوان نماد طاغوت و تفرعن در جهان امروز، با رعايت شرايطش، ميتواند خالي از اشكال باشد، جنانكه كار الزيدي، بخاطر بت شكني، نمادين بودن و الهام بخشي در راستاي مبارزه با تفكر استكباري مورد تحسين قرار رگفته، هر چندكار او هم خواسته يا ناخواسته توهين به همه ي مردم امريكا تلقي ميشود، اما جنايتهاي بوش توهينهاي به مراتب بزرگتري را به مردم امريكا وارد كرده كه كار الزيدي در كنار اين جنايتها، ذره اي به شمار نمي آيد.

    سلام عليكم مدير عزيز و گرامي

    بله فرمايش بجاييست ، مضافا اينكه توهين هم مثل مثلا ناسزا كار فرد ضعيف است كه حرفي براي گفتن ندارد ، بعبارت دقيقتر درست بر عليه خود توهين كننده است !

    البته با اين قسمت از فرمايش شما هماهنگ نيستم كه اگر حتي مثلا نود و نه در صد جمعي به كسي راي هم داده باشند ما هم بايد تابع راي آنها باشيم ؟!

    يعني شيعه چنين نظري ندارد ؟! مختصر اينكه مقصود مثل مثلا همان تنفيذ مقام معظم رهبريست كه بدون اين راي همان نود و نه درصد هم ارزشي ندارد !

    قضيه گوسفند و نود و نه تاي آن را در قران العظيم خوانده ايد ؟

    پاسخ

    سلام. اولاً تبعيت اقسام و مراتب دارد. ثانياً بنده حرفي از تبعيت محض از رئيس جمهور نزده ام، گفته ام كه قانوناً رئيس جمهور هه هست و همه بايد اين جايگاه را برايش به رسميت بشمارند و محترم بدارند. جايگاه قانوني با جايگاه شرعي متفاوتست و هر كدام اقتضائات خاص خود را دارد. علاوه بر آن بنده معتقد به عدم توهين شخصي هستم و نه عدم انتقاد و اعتراض.

    البته مهندس جان!

    به قول نادر ابراهيمي در كتاب بار ديگر شهري كه دوست مي داشتم:

    بگذار تا تمام وجودت تسليم شدگي را با نفرين بياميزد؛ زيرا که نفرين، بي رياترين پيام آور درماندگي است!

    پاسخ

    اينم حرفيست، براي کساني که زورشان نمي رسد و اخلاق مدار هم نيستند.
     <      1   2   3      >