• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : بازي سرنوشت
  • نظرات : 45 خصوصي ، 39 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     

    استاد محترم جناب آقاي فخري

    با عرض سلام و ادب و احترام

    با مطلبي تحت عنوان(ترم بي كلاس)بروزم.در صورت داشتن فرصت،قدم رنجه فرماييد.

    التماس دعا

    + يه كاربر 
    سلام..اقاي مدير..افرين به شما كارتون حرف نداره..
    خيليم خوب مينويسيد منكه كلي خوشم مياد
    ببخشيد اسمم نمينويسم..از كاربراي پارسي بلاگم
    دفعه ي بعد چشم..اسمم مينويسم

    سلام - خسته نباشيد.

    مي خواستم يه پيشنهاد براي بهتر شدن پارسي بلاگ بدم.

    اونم اينه كه ::

    دخالت ندادن آرشيو در قسمت " موضوعات نوشته هاي وبلاگ "

    به صورتي كه وقتي موضوعي را انتخاب مي كنيم ديگه با دو بخش مواجه نشويم (آرشيو شده - آرشيو نشده ) چون اين كار با عث طولاني شدن آدرس و در نتيجه رنجيدن بازديد كننده مي شود.

    همچنين در غير اين صورت مطالب آن دو موضوع به دو بخش تقسيم شده و هر در دو آن صفحه ها مطالب كم تر قرار ميگيره و وبلاگ در موتور جستجو كم ديده ميشود.

    در ضمن اگه بشه روي پيج رنك پارسي بلاگ كار كنيد تا افزايش يابد

    چون وقتي پيج رنك شما 4 هست ديگه پيج رنك وبلاگ ها از 3 بالاتر نميره.

    ممنون از شما . من پيشنهاد هاي زيادي دارم كه اگر استقبال كنيد آنها را نيز بيان خواهم كرد تا پارسي بلاگ واقعا برترين و منتخب شود.

    پاسخ

    سلام. با تشکر از شما، آوردن يادداشتهاي آرشيو شده و نشده بصورت يکجا از نظر فني مستلزم صرف توان بالا از بانک اطلاعات است که باعث پائين آمدن کيفيت کار بخش نمايش وبلاگها خواهد شد. روي بالا بردن رنک کارهائي انجام شده است، اگر باز پيشنهادي داريد مطرح بفرمائيد. ممنون. ياعلي.

    جناب آقاي سيد محمد حسين فخري مدير محترم پارسي بلاگ

    باسلام واحترام

    از زحمات شما وهمكارانتان در سرويس دهي به كاربران پارسي بلاگ متشكرم واز بابت تغييرات داده شده در مديريت وبلاگها نيز ممنونم اما دراين باره توضيح چند نكته را لازم مي دانم :

    1ــ با تغييرات جديد دشواري كار بيشتر شده مثلا انتخاب موضوع براي نوشته هاي جديد از صفحه رفته است ونيز نمي توان براي يادداشت هاي جديد تاريخ آپلود براي آينده را كه قبلا به آساني در دسترس بود انتخاب كرد

    2ــ گاهي براي رفتن از صفحه مديريت به صفحه ديگر الزاما بايد نام كاربري ورمز را دوباره وارد كرد ! با سرعت بسيار كم اينترنت به نظر مي رسد اين موضوع زايد باشد.

    3ــ امروزه استفاده از تلفن همراه براي ورود به اينترنت افزايش بسياري يافته است ولي صفحات پارسي بلاگ به دليل بزرگ بودن در بيشتر گوشي هاي همراه باز نمي شود براي اين نكته نيز فكري بشود

    4ــ در صفحه نظرات پارسي بلاگ بايد اولين نظر هميشه بالاترين نظر باشد درصورتي كه برعكس است اولين نظر ارسالي را بايد آخرين نظر بخوانيم واين با همه وبلاگهاي ديگر تفاوت دارد .

    5ـ براي چيدمان لينك ها ولوگوهاي دوستان به ترتيبي كه كاربر مي خواهد نيز برنامه ريزي نماييد بايد كابر لينك ها را براساس طول نوشته، الفبا ويا .. بتواند مرتب كند .

    6ــ از حذف وبلاگهاي منتخب ونوشته هاي منتخب نيز متشكرم بايد خواننده خود نوشته اي را بخواند وتشخيص دهد كه آيا خوب است يا نه ؟ از طرفي شايد در آغازين روزهاي كار پارسي بلاگ اين انتخاب وبلاگ ونوشته توجيه پذير بود وامروز نياز به نو آوري احساس مي شد .

    7ــ لطفا به قلم هاي موجود در صفحه يادداشت ها وپيامها چند قلم ديگر نيز اضافه نماييد .

    در پايان از زحمات شما ودوستانتان در راه اندازي پارسي بلاگ سپاسمندم اميد دارم اجرتان در پيشگاه باري محفوظ باشد . ان شا ا....

    بااحترام حسامي

    Hesamsara.parsiblog.com

    پاسخ

    سلام. با تشکر از شما ، بخش موضوع و تاريخ براي نوشته ها با کليک بر لينک تنظيمات متن در همان بخش، مثل قبل قابل دستيابي است. در بخش نظرات ارسالي نظرات بر اساس تاريخ ورود نمايش داده مي شود. تغيير رتبه براي لينکها وجود دارد(روي آيکون فلش در هر رديف کليک کنيد). قلمهائي قابل افزودن است که در هر ويندوز تازه نصب شده وجود داشته باشد و نمي توان قلمهاي خاص فارسي را که ممکن است بر روي بسياري از کامپيوترها نباشد، استفاده کرد. موفق باشيد. ياعلي.

    بسم الله الرحمن الرحيم

    سلام عليكم خدمت مدير فرهيخته پارسي بلاگ . از آنجا كه حقير به عنوان مربي پرورشي در حال خدمت مي باشم و با توجه به دغدغه هاي تربيتي و پرورشي جنابعالي كه در نوشته هايتان كاملا مشهود است مايلم نظرتان را در باب اين خبر كه به تازگي منتشر شده است بدانم. با تشكر فراوان در پناه خدا مويد باشد:

    http://tabnak.ir/pages/?cid=12015

    با عرض سلام مجدد:

    نيت عرض ادب و تشكر از زحمات و بزرگواري شما بزرگوار بود.

    خدا خيرت دهد.

    ايام به كام و موفق باشيد.

    سلام . من وارد قسمت مديريت سايت شدم و از آنجا وارد وبلاگ شما شدم . يك سئوال داشتم نميدانم چرا وبلاگم فيلتر شده است ؟ با توجه به اينكه در قسمت مديريت سايت آدرس وبلاگ شما بود فكر كردم بايد اين سئوال را از شما بپرسم

    پاسخ

    سلام. وبلاگ شما توسط ما مسدود نشده است. موفق باشيد.

    سلام

    يك درخواستي داشتم اگه ممكنه اين امكان را هم ايجاد كنيد كه بشه براي يك پست بيشتر از جند موضوع تعريف كرد.

    مثل wordpress كه امكان تعريف چند برچسب را ممكن كرده

    در ضمن ممنون از تغييرات جديد خيلي خوب و خيلي لازم بودند

    پايدار باشيد

    سلام

    خدا رحمت كند هنرمنده سينما و تلويزيون مرحوم حسين پناهي را

    و همچنين هنرمند موسيقي ايران آقاي ايرج بسطامي را هرچند اهل موسيقي نيستم ولي يك روز در سالن تعاوني چند منظوره كاركنان خدمات حمايتي در خيابان گاندي در سالن انتظار نشسته بودم ديدم صداي موسيقي از دفاتر بگوش مياد اول فكر كردم صداي خواننده زن هست جدا ناراحت شدم پرس و جو كردم ديدم از دبير خانه است خلاصه با نام ايشان و سبك آن آشنا شدم و هميشه از تلويزيون شبكه 2 برنامه هاي شان را پيگير بودم ...خدايش رحمت كند

    بسمه تعالي


    17/3/1387


    مديريت محترم پارسي بلاگ


    سلام عليکم


    احتراماً به استضحار مي رساند ، که چند وقتي است که نام وبلاگهاي ما در گوگل و موتورهاي جستجو پاک شده و اين برميگردد به قالب جديد پارسي بلاگ


    که عوض شده و نکته قابل توجه اينکه فقط پارسي يار را در گوگل مي توان مشاهده کرد ولي مطالب خود وبلاگ در گوگل نمايش نمي يابند .


    تقاضا من از شما اين است که وبلاگ مثل قبلاً در گوگل در رده هاي اول پديدار شود .


    خواهشمند است هرچه سريعتر به تقاضاي بنده رسيدگي شود .



    بهزاد دهمرده


    پاسخ

    سلام. قالب جديد بخش مديريت و صفحه اصلي سايت هيچ ارتباطي با ايندکسهاي وبلاگها در گوگل ندارد چرا که اساسا آدرس آنها متفاوت است و صفحات بخش مديريت در گوگل ايندکس نمي شوند. ما با ارسال هر پست جديد، بخش بلاگ سرچ گوگل را مطلع ميکنيم تا اپديت گردد. آمار کلي وبلاگها در گوگل هم مرتبا درحال افزايش است. موفق باشيد.

    سلام

    خدايشان بيامرزااد

    خدا رو چي ديديد؟

    شايد فردا هم يكي واسه ما گفت ...

    به همين لحن كه من گفتم

    گفت سرگيجه مرد خدايش بيامرزاااااااااد

    همين!

    سلام آقاي مدير

    كسي از آينده اش خبر نداره ، همين من چه ميدونم فردا چه بلايي سرم مياد ، چه خوبه كاري كنيم اگه جنازه مون هم سه روز توي يه اتاق تك و تنها افتاد هر وقت اسممون رو ميارن ياد خوبي هامون بيفتن . مثل مرحوم پناهي

    يا علي

    باسلام وعرض خسته نباشي

    مدير محترم وبلاگ بنده اززماني كه تغيراتي در سايت صورت گرفته

    باز نمي شود واز نام كاربري بنده ايراد گرفته مي شود

    ممنون مي شوم رسيدگي فرماييد ونام جديد كاربر بنده وهمچنين رمز ورود م به ايميلم ارسال شود

    پاسخ

    سلام. با وبلاگ پشتيباني فني سايت مطرح بفرمائيد. موفق باشيد.
    بسم الله
    دلا بيا به سراي علي سري بزنيم
    به خانه اي که شکسته درش دري بزنيم
    شنيده ام که در اين روزها علي تنهاست
    بيا به خانه بي فاطمه سري بزنيم
    سلام
    ايام سوگواري تسليت
    به روزم با مطلبي متناسب با ايام
    يا علي ع مدد
    دروود آقاي فخري عزيز،‏با زحمتاي ما، واقعا تنهائي تعريفش جالبه واسه ما آدم ها، ولي هيچوقت يادنگرفتيم به اين تنهايي احترام بگذاريم و يا خيلي كم به اين آيه از قران توجه كرديمكه مي فرمايد آيا او براي بنده اش كافي نيست؟؟ موفق و پيروز باشيد،‏نسخه جديد پارسي بلاگ هم عالي شده ،‏يا علي
       1   2   3      >