• وبلاگ : مدير پارسي بلاگ
  • يادداشت : بدرود ، اي دوست...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 34 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     

    سلام

    اين خبر رو اينجا خوندم!

    خدايا مي خواستي بگي خيلي قادري ، مي خواستي بندهات ياد تو بيافتن ، مي خواستي بنده هات هواسشون باشه که خيلي ناگهاني ميرن ...!

    و ناگهان چقدر زود دير مي شود.

    انا لله و انا اليه راجعون

    من از نزديك با حسن آقا آشنا نبودم ولي با نوشته هايش شناختمش و به نوعي احساس صميميت با ايشان داشتم و امروز صبح بر حسب عادت بعد از نماز صبح خبر عروج ايشان را شنيدم باورم شد كه ديگر در ميان ما نيستند و الان هم كه پيامهاي وبلاگشان را ميخواندم غبطه خوردم كه چه مرد نازنيني را از دست داديم و ميخواستم پيام تسليتي براي خانواده شان و خانواده بزرگ پارسي بلاگ بنويسم و فكر ميكردم چه بنويسم كه خوشنودي خداوند در آن باشد و كلماتي مانند شهادت، شهيد مكرراً از ذهنم ميگذشت .

    خدايا با سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين مشحورشان فرما انشاء الله

    بنده صايعه فقدان عزيز سفركرده مان را به خانواده داغدارشان و نيز جامعه بزرگ پارسي بلاگ و همينطور به آقا سيد كه پدر معنوي بچه هاي پارسي بلاگ هستند تسليت عرض مينمايم و پيشنهاد ميكنم كه پيامهاي كاربران در وبلاگ حسن آقا و وبلاگ خودتان جمع آوري شده و براي تسلي خاطر خانواده شان پس از گذشت چهلم به پدرشان تحويل شود و ضمنا بهتر است وبلاگ ايشان بسته نشود تا ماها وقت دلتنگيمان بهش سري بزنيم .

    سلام

    شما مثل پدر بچه‏هاي پارسي بلاگ مي‏مونين. تسليت عرض مي‏كنم. اميدوارم كه در سايه امير المومنين و امام حسين در آرامش كامل باشه.

    جاري باشيد...

    سلام

    خدا رحمتشون كنه. خبر ختم و تشييع رو حتما اعلام كنيد

     <      1   2   3