شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

mp3 player شوکر
+ نبايد عزاداري ها را سياه و سفيد ببينيم و کارهاي کوچک يا سطحي را کم بها بشماريم. هرکس به اندازه نماياندن ارادتش، بهره مي برد. *ارادتي بنما تا سعادتي ببري*. يکي کم و يکي زياد. اينهايي که سلبي به موضوع عزاداري ها مينگرند و قيافه روشنفکري ميگيرند که مثلاً بجاي فلان کار، بياييد فلان کار بکنيد (مثلا بجاي گريه، اشکي پاک کنيد و...)، معمولاً (نه همه) *هدفشان حذف کردن اوليست و دلشان براي دومي هم نسوخته*.
غافل از اينکه شرط تحقق دومي ها، همان پيمودن مسير اولي هاست. *مثل مغز و پوست*، براي رسيدن به مغز بايد از پوست گذشت. هر کاري مقدماتي دارد که بايد طي بشود. *هر محتوايي مجبور است لباس فرم بر تن کند*.
سلام بر شما آقا سيد .. . ولي خوب عزاداري بايد در شان حضرات معصومين و شيعيان اون حضرات باشه نه اينکه کارهاي جلفي بکنند که بي دينها در اعيادشون نمي کنند ..
سلام. بله قطعا همينطوره. بايد همه سعي کنند کارهاي عميق و در شان حضرات داشته باشند، اما نبايد هم کارهاي سطحي که از روي ارادت است تحقير شود و سبک يا بي ارزش شمرده بشود.
بله همينطوره ولي تنها چيزي که ميشود با اون به جنگ محرم حسين رفت حسين هست ولا غير ....
به آنها بفرماييد ما با گريه اشکي پاک ميکنيم/منظورم از ما ، شماست .
*ابرار*
سلام عليکم... با جنابعالي کاملا موافقم.. گاهي پيامکهائي مياد البته از طرف دوستان مذهبي و متدين که مشخصه بدون توجه فرستاده شده و نويسندگان چنين پيامکهائي غرض و مرض دارند... يکي از اين پيامکهائي که براي بنده اومد اين بود که* بيائيم در ماه محرم به جاي زنجير زدن، زنجيري را از پاي گرفتاري باز کنيم، به جاي سينه زدن سينه دردمندي را از غم و آه پاک کنيم و ..... * بنده اين پيامک رو تصحيح کردم و براي دوستم
*ابرار*
فرستادم و البته متوجه منظور بنده شدند :* بيائيم همراه با زنجير زدن زنجيري را از پاي گرفتاري بازکنيم، همراه با سينه زدن سينه دردمندي را از غم و آه پاک کنيم...... *
سلام عليكم ، بياييم در اين بهار زنده شدن در نسيم بهاري قرار بديم خودمون و زنده بشيم و جون بگيريم ! گفتم تا هنوز محرمه يادي كرده باشم از اين پيام .
mp3 player شوکر
سيدمحمدرضا فخري
رتبه 16
144 برگزیده
2378 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top